מתוך רשת ב': ראיון על ביטול כתב האישום נגד הקוסם

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עו"ד פלילי שרון נהרי התארח בתכנית "מעבירים לראשון" ברשת ב' ודיבר על ביטול כתב האישום נגד אחד מלקוחותיו, הקוסם שהואשם בהטרדה מינית של ילדה.

האזינו לראיון:

עו"ד נהרי הסביר שנגד הקוסם הוגשה תלונה על ידי הוריה של הילדה, על כך שהוא נגע וביצע מעשה מגונה בה, על סמך דבריה. הקוסם נעצר ונותר במעצר מספר שבועות. לאחר מכן הוחלט שהוא יישאר במעצר בית במשך כשבעה-שמונה חודשים. המשמעות היא שאותו קוסם לא היה יכול לעבוד – הוטל עליו איסור עבודה בקסמים עד לסיום המשפט. לאחרונה התגלה על ידי חקירת חוקרת הילדים, כי סרט יום ההולדת שאביה של הילדה צילם, לא הוצג בפניה. כשהוצג בפניה הסרט, למרבה ההפתעה, לא ראו שום דבר שהוזכר. למעשה כל מה שהיא סיפרה בעדות הקטינה – לא הופיע בסרט.

החוקרת טענה שהילדה מהימנה מאוד, ועל בסיס זה הוגש כתב האישום. הדבר גרם לקוסם לעבור זוועה במשך שנה שלמה, מיום המעצר. רק לאחר הצגת הסרט, החלו לפקפק באמינות הילדה. הפרקליטות בחנה מחדש את הדברים וכתב האישום בוטל. "לדעתי, הפרקליטות הייתה צריכה להראות את הסרט הזה לחוקרת הילדים עוד בשלב מוקדם ולחסוך מהקוסם את העינוי שנגרם לו", הסביר עו"ד פלילי שרון נהרי בראיון. "בסרט לא רואים דבר וחצי דבר, כאילו שזה לקוח מתיק אחר. אחרי שהצגתי את הסרט בפני חוקרת הילדים, היא החליטה שהעדות של הקטינה לא מהימנה כפי שהיא סברה מלכתחילה. באומץ רב של הפרקליטות, היא ביטלה את כתב האישום".

עדכונים נוספים