איך מבוצעת הלבנת הון? צפו בהסבר

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
על הלבנת הון - עורך דין פלילי שרון נהרי

[vc_row][vc_column][vc_column_text]צפו בעורך דין פלילי שרון נהרי מסביר על הלבנת הון: הלבנת הון הוא מושג שהופיע לראשונה בארצות הברית באזור 1920 ואילך, כשלמדינה לא היה פתרון יעיל לתפיסת סוחרי אלכוהול בלתי חוקיים, לאור האיסור על מכירת משקאות חריפים. בנוסף, לא הייתה דרך למצוא את הכספים שהסוחרים הצליחו להסוות ולהלבין כתוצאה מהפעילות העבריינית. הענישה בארה"ב היא קשה ורצינית בעבירות הלבנת הון גם כיום.

בישראל, אושר ונכנס לתוקף חוק איסור הלבנת הון בשנת 2000. לאחר מכן הוקמה הרשות להלבנת הון. מטרת הרשות היא לתפוס את הכספים שהגיעו בעבירות המקור שיכולות להיות עבירת סמים, רכוש או עבירות אחרות. בחסות אותה עבירת מקור, הועברו הכספים והוסוו במקומות שונים, כמו חברות קש או צד שלישי שעומד באמצע, וכך נוצרה הלבנה של אותם כספים שהגיעו מעבירת המקור.

עו"ד פלילי שרון נהרי מדבר על הנושא:[/vc_column_text][vc_empty_space height="15px"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=gXRhfQ6vty8" align="center"][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים