המתלוננים הפכו לחשודים – ונזקקו לעורך דין פלילי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

לא לזה ציפו שני צעירים שהגיעו למשטרה במטרה להתלונן על כך שהותקפו לאחר שניסו לסייע לצעירה שהוטרדה. מחקירתם עלה כי דווקא שני המתלוננים אחראים לשרשרת של תקיפות זרים על רקע גזעני בחלקה הדרומי של העיר תל-אביב.

2013-06-22_1905

בחיפוש שערכה המשטרה בביתם של החשודים נמצאו אגרופנים ואלות אשר שימשו אותם, כך על פי החשד, לשם ביצוע התקיפות. עוד נטען כי בחלק מהמקרים הוסיפו הנערים, בני 21 ו-24, חטא על פשע כאשר שדדו את הנתינים.

עוד בטרם הפכו לחשודים, התלוננו השניים על תקיפה בידי ארבעה נתינים זרים וזאת על רקע הניסיון לסייע לאישה שאותה לכאורה ניסו הנתינים הזרים לתקוף. חילופי הדברים בין הנתינים הזרים לצעירים הובילו לקטטה שבעקבותיה פונו השניים לבית החולים לשם קבלתו של טיפול רפואי.

הקטטה שזכתה לסיקור תקשורתי ובראיון שהעניקו השניים לכלי התקשורת הם אמרו בין היתר כי "ראינו אישה שגרה בשכונה שלנו רצה לכיוונו מבוהלת. היא אמרה שעשתה הליכה ויש כמה אנשים שעוקבים אחריה, והיא פוחדת שרוצים לאנוס אותה. כשהתקרבנו, ראינו כמה נתינים זרים ואני וחבר שלי שאלנו אותם מה הם רוצים, אחד מהם אמר לנו 'תמשיכו לנסוע לפני שנוציא לכם את העיניים…"

בדיון על הארכת מעצרם בבית המשפט אמר נציג המשטרה כי לא זה בלבד שמיוחסת להם עבירת תקיפה, כי אם גם עבירה נוספת של הדחת עדה לדבר שקר – המדובר באותה האישה שהתלוננה על תקיפה מינית. מנגד, מסר פרקליטו של אחד החשודים כי עד היום סובל מרשו מכאבים עזים בראשו וכי עדיין ניתן להבחין בתפרים בראשו – זכר לאותה קטטה.

המקרה שלפנינו ממחיש בצורה הטובה ביותר עד כמה מציאות החיים של כל אזרח באשר הוא עלולה להשתנות ללא היכר בין רגע. מהבדיקה שערכה המשטרה עלה שהקורבנות הפכו לנחקרים – ומכאן שהיה עליהם להסתייע באופן מיידי בעורך דין פלילי מומחה ומנוסה שסייע להם לגבש גרסה עקבית שעולה בקנה אחד עם היפוך היוצרות.

עדכונים נוספים