מתוך "פוסטה": הוסגרה לישראל מצרפת, אך לא ישבה כלל במאסר

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

משרד עו"ד שרון נהרי ייצג את אבישג חוגי, שהורשעה בקבלת יותר משני מיליון שקל במרמה מ-10 לקוחות והוסגרה בעקבות זאת מצרפת, אך לא ישבה כלל במאסר.

חוגי הורשעה בקבלת למעלה משני מיליון ש"ח מלקוחותיה, שבפניהם הזדהתה כמנהלת השקעות. היא נעצרה בצרפת בשל בקשת ההסגרה לישראל ושהתה בכלא הצרפתי במשך שנה וארבעה חודשים לפני שהוסגרה ארצה.

עו"ד פלילי שרון נהרי ציין כי חוגי לא התכוונה לגזול כספים והייתה בטוחה ביכולות שלה להרוויח עבור הלקוחות. עו"ד נהרי טען שהיא לא הבינה שמדובר בהימור גדול".

עו"ד שרון נהרי ביקש להסתפק בתקופת המעצר בצרפת, שם סבלה מאוד לאחר שנכאלה עם אסירות מוסלמיות, לא קיבלה מזון קשר וירדה במשקל באופן דרסטי.

"לאחר ששקלתי את מכלול השיקולים, מצאתי להטיל עונש מאסר לתקופה של 20 חודשים ו-12 ימים, היא תקופת המעצר הכוללת שריצתה הנאשמת מאחורי סורג ובריח", מסרה השופטת במשפט.

"נלחמנו בתיק ההסגרה בצרפת יותר משנה, ובית המשפט אישר הסגרה רק בגין חלק מהעבירות, מה שהוליד כתב האישום מתוקן, בעבירות פחותות יותר", אמרו עו"ד שרון נהרי ועו"ד איתמר פלג. "לאחרונה הגענו להסדר טיעון ובית המשפט, למרות בקשתה של הפרקליטות, החליט שלא להחזירה למאסר".

עדכונים נוספים