הליך אי הרשעה במשפט הפלילי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]לאדם חשוד שהוגש כנגדו כתב אישום וניסה לסגור תיק פלילי במשטרה באמצעות עורך דין פלילי בהליך של שימוע, עדיין עומדת הזכות לנסות ולשכנע את בית המשפט מדוע אין להרשיע אותו, על אף שכבר הודה בביצוע העבירה. זאת על מנת שעתיד הנאשם לא יוכתם והוא לא יסבול מעבר פלילי במשטרה.

צפו במידע בנושא מאת עו"ד פלילי שרון נהרי:[/vc_column_text][vc_empty_space height="15px"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=jeNXlor38-g" align="center"][vc_empty_space height="15px"][vc_column_text]

הליך זה שתיארנו נקרא 'הודיה ללא הרשעה'. בתי המשפט נוטים לאמץ את טיעוני הסנגוריה במקרה של חשוד שנתפס עם סמים בכמות כזו או אחרת, ביצע עבירה של גידול / סחר בסמים או עבירות בכלל, והפך להיות נאשם. עוד חשוב להזכיר כי בתי המשפט נוטים לאמץ את המלצת שירות המבחן בנושא הפגיעה בעתיד הנאשם, הפגיעה הצפויה בפרנסתו, בדימוי העצמי שלו ובתחומים נוספים כתוצאה מכך ועוד המלצות שונות, הנוגעות גם לסיכוי שיחזור לבצע עבירה נוספת.

להודות בביצוע העבירה אך לא להישאר עם העבר הפלילי וההרשעה

משרד עו"ד פלילי שרון נהרי הצליח לא פעם להביא לתוצאה של אי הרשעה בעבירות חמורות של החזקת סמים, סחר בסמים, תיווך בסמים ובעבירות אחרות כמו אלימות במשפחה, הטרדות מיניות ועבירות מין אחרות. ישנם מבחנים לנושא אי ההרשעה, אך כאשר משיגים אותו מדובר ב'דובדבן שבקצפת', משום שבמצב זה הנאשם מודה בביצוע העבירה, אך נותר ללא העבר הפלילי וללא ההרשעה במשטרה.

גם מי שלא מצליח לסגור את התיק הפלילי שלו במשטרה אחרי שימוע פלילי או בקשה לסגירת תיק, עדיין מחזיק בסיכוי לא להכתים את עתידו ולנסות שבית המשפט יילך לקראתו ולא ירשיע אותו – כך שעתידו, בפן המקצועי, המשפחתי והאישי, לא ייפגע. הדבר חשוב מאוד במקומות עבודה רבים, בקבלת ויזה ובתחומים נוספים כיום. פנו אל משרדו של עורך דין פלילי שרון נהרי לפרטים נוספים.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים