חשוד שהתחזה לסוכנת ואנס צעירות: דרכי פעולה אפשריות של עו"ד פלילי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row bg_type="no_bg"][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="4899" img_size="full"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]גבר בשנות ה-30 לחייו מנתניה נעצר לאחרונה בחשד לעבירת בעילת קטינה במרמה במספר מקרים, כך פורסם באתר nrg. על פי החשד, התחזה החשוד לסוכנת דוגמניות תחת זהות בדויה, ותחתיה הוא פיתה נערות להיפגש איתו ואף כפה עליהן לקיים איתו יחסי מין.

החקירה העלתה עד כה שהחשוב התחזה בפייסבוק לסוכנת 'שיר רותם' ותחת שם זה פנה לנערות ולבחורות צעירות רבות, בהצעה לפתח קריירת דוגמנות שתסב להן עבודה בעולם בתמורה לסכומי כסף גדולים. להצעות אלה של החשוד, נענו מספר צעירות שהיו מעוניינות להיפגש עם אותה 'סוכנת'. עם הצעירות האלה יצר החשוד קשר והציג עצמו כצלם שעובד עם הסוכנת.

על פי החשד, בזמן המפגש איתן, הסביר החשוד לצעירות שעליהן לקיים איתו יחסי מין כדי לשדר 'אמינות בתמונות'. החשוד, כך עולה מהחקירה, כפה עצמו על הצעירות למרות ההתנגדות שלהן.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][vc_empty_space height="12px"][vc_column_text]

האם מדובר בעבירת אינוס בלבד?

במקרה המתואר, מדובר בחשד לעבירת אינוס בסעיף העוסק באינוס קטינה, אף בהסכמתה, אם המבצע שיקר או פעל במרמה להשגת יחסי המין (כפי שמסתמן מהחקירה). הפרקליטות יכולה לצרף לכתב האישום גם את סעיף המרמה לבדו, שכן על פי הכתבה, הנאשם הפעיל מערכת שלמה לזיוף זהותו כסוכן דוגמניות אשר באמצעותה יצר קשר עם הקטינות. כמובן שבשלב החשדות שבו נמצא התיק, רצוי מאוד לפנות אל עורך דין פלילי לבחינת החשדות ולליווי בשלבי החקירה.

עו"ד פלילי מנוסה, אם זה ייצג את הנאשם, יבחן את חומר הראיות בתיק וכן ככל הנראה יבחן את עיסוקו האמיתי של הנאשם. אם הנאשם אכן היה סוכן דוגמניות, הרי שלא נעשתה כאן מרמה, אלא רק אינוס תוך השפעה אסורה על הסכמת הקטינה. גם כאן יש לבחון את טענות הקטינות ותעלה שאלת ההסכמה, על אף שלכאורה נראה מהכתבה שגם אם הסכימו הקטינות למעשה – הרי שמדובר באינוס מאחר שהן קטינות ומאחר שיש להוכיח הסכמה חופשית.

דרכי הפעולה האפשריות

כמו בכל תיק פלילי העוסק בעבירות מין, הרי שמדובר לרוב בגרסה מול גרסה. על מנת לצמצם את הנזק והענישה, על עו"ד פלילי לבחון את הנסיבות לעבירה וכן את הנסיבות האישיות של הנאשם. כמו כן בחינה מדוקדקת של חומר החקירה המצביעה על סתירות או פערים עשויה לשמש קלף מיקוח, או ראיה חשובה בתיק מצידו של החשוד / הנאשם.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][dt_gap height="25"][dt_call_to_action content_size="normal" line="true" animation="shake"]

לפרטים נוספים / לקביעת ייעוץ – צרו קשר: 03-6969080 או השאירו את פרטיכם:

[contact-form-7 id="3967" title="טופס אנכי הנעה לפעולה"][/dt_call_to_action][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים