עו"ד פלילי שרון נהרי ב- Walla על "חשבון הנפש" של הפליליסטים

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בטור מיוחד שפורסם באתר "וואלה" בערב יום כיפור נשאל עו"ד שרון נהרי על עבודתו כעורך דין פלילי, על קווים אדומים שהוא מציב בבחירת הלקוחות והאם יש לקוחות שהוא מצטער כי ייצג אותם.

עו"ד פלילי שרון נהרי ב- Walla על "חשבון הנפש" של הפליליסטים

טור מיוחד שפורסם באתר וואלה בערב יום כיפור מדבר על עורכי דין פליליים ובעיקר על עו"ד פלילי נהרי כבר 15 שנים במקצוע, הספיק לייצג את יצחק אברג'יל, ריקו שירזי, פרנסואה אבוטבול, חיים פרלמן ונשיא המדינה לשעבר משה קצב. לדבריו של נהרי אין טעם בעיסוק בקווים וגבולות מצפוניים. הוא רואה עצמו מחויב לעבודה – שמירת זכויות הנאשם במידה והוא טוען לחפותו. הרי באותה מידה רופא חייב לטפל במחבל מתאבד שרצח ילדים קטנים. המקרה היחידי שבו ישקול האם לייצג לקוח הוא במידה והוא יודה בפניו כי הוא ביצע מעשה מתועב מכיוון שהוא למעשה הודה במעשה. לאורך כל שנות הקריירה לא קרה שעו"ד נהרי סירב לייצג לקוח.

לדברי עורך דין פלילי שרון נהרי לא קרה מקרה שהוא הצטער על ייצוג לקוח רק בגלל שהמעשה מתועב. "כאשר אני רואה תיק שאני מאמין בו אני מנטרל את המצפון ונותן ללקוחותיי את הייצוג הטוב ביותר". במהלך העבודה הפלילית עורכי הדין נתקלים במקרים קשים ולא נעימים בכלל אך עבור עו"ד נהרי חשיבות ההגנה על לקוח היא מעל לכל.

 

 

עדכונים נוספים