"מעצר הזוי, הוא רק רצה לעזור" – עו"ד פלילי שרון נהרי המייצג את אושרי חבה בתגובה למעצר בחשד לרצח שלומי תורג'מן

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

גופתו של תורג'מן, בן 44, התגלתה בשבוע שעבר בדירתו ברחוב קהילת עדן שבשכונת כרם התימנים. שכנה הבחינה כי דלת ביתו פתוחה וכשנכנסה פנימה מצאה אותו מתבוסס בשלולית דם. כוחות משטרה גדולים ממרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יורם אוחיון, הגיעו לזירת הרצח ופתחו בחקירה. עוד בתחילתה העריכו במשטרה כי תורג'מן הכיר את רוצחו, שכן בבית לא התגלו סימני פריצה.

fgfgצוות החקירה המיוחד, בראשותו של סגן-ניצב דודי בר, החל ללמוד על סדר יומו של תורג'מן טרם הרצח, וגילה כי חבה היה חברו הטוב ביותר. יום לאחר הרצח עזר חבה לבני משפחתו של תורג'מן לבצע את סידורי הלוויה, שהייתה אמורה להתקיים היום.

לטענת סנגוריו של חבה, עורכי הדין שרון נהרי וענבל גוטמן, אתמול התקשרו החוקרים לחבה וביקשו ממנו להגיע לתחנת המשטרה, שם התבקש לסייע להם ולספר על אורח חייו. חבה, שהגיע לישראל לפני מספר חודשים מארצות-הברית, מסר את הידוע לו – אלא שבסיום החקירה הפתיעו אותו החוקרים, והודיעו לו כי הוא חשוד ברצח.

בנוסף, הכחישו עורכי הדין את הטענות נגד החשוד: "מדובר במעצר הזוי.חבה הינו החבר הטוב ביותר של המנוח. הוא עסק מאז הרצח בסידורי הלוויה, ובא למשטרה במטרה לעזור להם לפענח את הרצח. לפתע בסוף החקירה הוא גילה כי הוא חשוד במעשה, והודיעו לו שהוא עצור. כולי תקווה שבימי החקירה הקרובים החוקרים יגלו את הטעות וישחררו אותו".

עדכונים נוספים