נעצרת – למה כדאי לך לפנות לעורך דין פלילי?

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
הלבנת הון

[vc_row][vc_column][vc_column_text]כאשר אדם חשוד בעבירה או שהמשטרה זימנה להיחקר, או כאשר אדם נעצר והופך לחשוד תוך כדי המעצר, הוא פונה למשרד עו"ד פלילי. אנו במשרד עו"ד שרון נהרי, לא פעם מגיעים לתחנת המשטרה, מעניקים ייעוץ לפני החקירה, מסבירים מהם הכללים (מה מותר לעשות, מה אסור ומה רצוי לעשות במקרה הספציפי), כיצד להתמודד עם המעצר, ממה להיזהר, מה לומר לשוטרים, איך להתמודד עם תרגילי המשטרה וכו'. דברים אלו חשובים מאוד!

עורך דין פלילי שרון נהרי מביא לדוגמא אדם שפנה אל משרדו לאור חשד לביצוע עבירה. משרדו גילה שהמשטרה זימנה את האדם בתור עד כדי שבמהלך עדותו יספק את גרסתו ולא תהיה לו זכות השתיקה. תוך כדי העדות, החליטה המשטרה להזהיר אותו ולהפוך אותו לחשוד. אותו אדם לא ידע מה צריך לעשות ולבסוף החליט להיוועץ בעורך דין פלילי. המשמעות במקרים אלו עשויה להיות קריטית מאוד!

צפו בעו"ד שרון נהרי מסביר על הסוגיה:[/vc_column_text][vc_empty_space height="15px"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=UNTbQ6pqXuQ" align="center"][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים