הסדר טיעון לנאשם במקרי שוד על רקע התמכרות לסמים

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

משרד עו"ד פלילי שרון נהרי הצליח להגיע להסדר טיעון במקרה של נאשם בשלושה מקרי שוד שבוצעו על רקע התמכרות לסמים. התיק הסתיים בהסדר טיעון של צו מבחן לשנתיים ומאסר על תנאי.

nahari-picהנאשם הורשע בביצוע עבירות שוד וטשטוש סימני זיהוי של רכב. כמו כן הוא הורשע בביצוע עבירת ניסיון שוד. בכתב האישום נטען כי הנאשם השתמש בסמים מסוכנים וכדי לממן את רכישתם, הוא החליט לשדוד כסף מחנויות נוחות שונות.

עורך דין פלילי שרון נהרי, בא כוחו של הנאשם, עתר לבית המשפט על מנת לכבד את הסדר הטיעון, וציין כי מרשו החל בהליך גמילה רציני. עוד הוא ציין כי הנאשם הודה במהירות במעשים ונטל את האחריות, תוך שיתוף פעולה מלא עם המשטרה. כמו כן, פירט עו"ד פלילי נהרי את נסיבות חייו של הנאשם, את גילו המבוגר ואת ההליך השיקומי בו הוא מצוי ואת מצבו הבריאותי הרופף, זאת בנוסף לעובדה שאינו גורר הרשעות קודמות, למעט אחת שהתיישנה.

השופטת יהודית אמסטרדם כיבדה את הסדר הטיעון והעמידה את הנאשם בפיקוח של שירות המבחן לשנתיים. כמו כן הוטלו עליו 24 חודשי מאסר על תנאי ופיצויים לחנויות הנוחות ולמתלוננים. במקרה זה של אישום פלילי, הגיע המשרד להידברות מול הפרקליטות והשל הצלחתו של הליך השיקום משמעותית ופתיחת "דף חדש" ונורמטיבי על ידי הנאשם, הגיעו הצדדים להבנה כי במקרה חריג זה אין להשית על הנאשם עונש מאסר.

קראו את פסק הדין:

עדכונים נוספים