עו"ד פלילי נהרי מסביר על ההבדל בין אונס למעשה מגונה

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row bg_type="no_bg"][vc_column width="1/2"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=OaH1rkmM_vA"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]עורך דין פלילי שרון נהרי עומד על ההבדלים בין אונס לבין מעשה מגונה, בסרטון שלפניכם. לפי חוק העונשין במדינת ישראל, העונש על עבירת אונס הוא עד 16 שנות מאסר. להבדיל ממעשה מגונה, עבירת אונס מתאפיינת בכך שיש חדירה לתוך איבר המין הנשי או לפי הטבעת, ואז הדבר נחשב למעשה סדום.

עבירת מעשה מגונה באה לידי ביטוי רק במקרים כמו נשיקה, נגיעה וליטוף, ללא הסכמה של קורבן העבירה, וכל זאת, אם הפעולה נעשית לצורך ביזוי או סיפוק מיני. במילים אחרות, אם אדם מנשק מישהי והיא לא הסכימה לכך, צריך להוכיח גם שהנשיקה, הנגיעה או הליטוף באזור המסוים היו לצורך סיפוק מיני. ברגע שבית המשפט מקבל או לא מקבל את הגרסה הזו, זה המבחן לעניין הסיפוק או הביזוי המיני.

צפו בעו"ד פלילי נהרי מסביר.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][dt_gap height="25"][dt_call_to_action content_size="normal" line="true" animation="shake"]

לפרטים נוספים / לקביעת ייעוץ – צרו קשר: 03-6969080 או השאירו את פרטיכם:

[contact-form-7 id="3967" title="טופס אנכי הנעה לפעולה"][/dt_call_to_action][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים