מוצדק או לא? עו"ד פלילי שרון נהרי על ההמולה סביב "החוק הצרפתי" ובנימין נתניהו

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

כבר זמן מה שבליכוד מנסים לקדם חוק, שתחריג זימונו של ראש ממשלה מכהן לחקירה פלילית – מהלך שזכה לכינוי "החוק הצרפתי", בשל העובדה שמדיניות זו נהוגה בצרפת.

עורך דין פלילי שרון נהרי התארח במהדורת החדשות של ILTV, במהלכה שוחח על הנושא לצדו של פרופסור אלן דרשוביץ, מבכירי עורכי הדין הפליליים בארה"ב: "צריך לראות בדיוק מה אומרת הצעת החוק ומה היא כוללת, לפני שמיישמים אותה. אם אין קולות מהציבור ומהכנסת לקרוא לבחירות בעקבות החקירות על המתנות, זאת אומרת שהציבור לא ממהר ללכת לבחירות. לא כל מעשה צריך להיכנס לקטגוריה פלילית היא עבירה פלילית".

עו"ד פלילי שרון נהרי נשאל על דעתו בנושא: "יש שני צדדים למטבע. מצד אחד, בדמוקרטיה ניתן לחקור כל אחד – מפקד בצבא, ראש ממשלה או כל אחד אחר. מצד שני, חקירות כמו זו שמתנהלת בימים אלו בנוגע למתנות, עלולות להפריע להתנהלותו של ראש הממשלה".

"חקירות יכולות להיות סמויות", מוסיף עו"ד פלילי נהרי. "אני לא מבין מדוע צריך לזמן את בנימין נתניהו באופן מיידי לחקירה פלילית, כאשר ניתן להקפיא את תקופת התיישנות העבירה, בהתאם להצעת החוק, להמתין לסוף כהונתו לחקור בכל עבירה שיש בגינה חשד".

עדכונים נוספים