עורך דין פלילי בחיפה והצפון

לא בכדי היא מכונה "בירת הצפון". חיפה היא עיר גדולה ומרכזית מאד בצפון הארץ, עיר שמספקת שירותים רבים לכל תושבי הסביבה הקרובה וגם הרחוקה. בעיר יש מספר בתי משפט, וכמובן – גם לא מעט עורכי דין המציעים את שירותיהם. במידה וזקוקים לשירותיו של עורך דין, כדאי להיעזר באחד הפועל בחיפה.

מדוע כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי העובד באותה עיר?

טיפול בתיקים הקשורים למשפט פלילי מצריכים מצד אחד ליווי צמוד של הלקוח, ומצד שני ידע רב, הכרות עם סוגיות משפטיות רלוונטיות, ומטבע הדברים –ניסיון. יש אמנם לא מעט עורכי דין המתמחים בתחום הפלילי, 

אך לשירות הניתן בידי עורך-דין העובד באזור המסוים – חיפה והצפון, יתרון מיוחד. כך יכול עורך הדין להיות זמין יותר ללקוח, לעמוד לרשותו בכל עת שיזדקק לו, לפעמים גם בהתראה של שעות או אפילו דקות. הדברים מקבלים משנה חשיבות לאלו הנכנסים למעצר או חקירה באחת מתחנות המשטרה בחיפה או בסביבתה, שכן מדובר במקרה חירום, המצריך מענה מהיר ולו השפעה קריטית על המשך ההליך.

יתרונותיו של עורך דין מקומי

משרד עו"ד שרון נהרי העובד בשיתוף פעולה עם שופט בית משפט שלום בדימוס, בעל היכרות מעמיקה עם רשויות התביעה והפרקליטויות כמו גם כל הערכאות השיפוטיות בחיפה, בפניהם מופיע בקביעות בייצוג לקוחותיו.

שרון נהרי, משרד עורך דין פלילי, מייצג מגוון לקוחות בכל הארץ ועוסק במגוון רב של נושאים במשפט הפלילי כדוגמת: עבירות מרמה והונאה, שוחד, מיסוי, הלבנת הון, זיוף, עבירות מין, אלימות, סמים, עבירות מחשב ועוד.

לפגישת ייעוץ, צרו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.

בנוסף, בל נשכח גם את עניין הייעוץ – לרוב זקוקים לשירותי ייעוץ מקדימים, לרבות הכנה לחקירה משטרתית או לשימוע פלילי ועוד. העובדה שעורך הדין נמצא קרוב, באותה העיר או בסביבה הקרובה, הופכת את ההתנהלות מולו לפשוטה יותר בתקופה שגם כך מאתגרת מאד עבור זה העומד למשפט או זה שנקלע לתסבוכת פלילית המצריכה סיוע של מומחה.

שרון נהרי, משרד עורך דין פלילי, מייצג מגוון לקוחות בכל הארץ ועוסק במגוון רב של נושאים במשפט הפלילי כמו: הכנה לחקירה במשטרה, סגירת תיק פלילי, שימוע פלילי, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות מחשב, עבירות צווארון לבן ועוד. לפגישת ייעוץ, צרו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.