צפו: עורך דין פלילי שרון נהרי בערוץ ILTV על זיכוי אולמרט מהאישום המרכזי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row full_width="" parallax="" parallax_image="" margin_top="0" margin_bottom="0" padding_left="0" padding_right="0" animation="" type="" bg_color="" bg_position="top" bg_repeat="no-repeat" bg_cover="false" bg_attachment="false" padding_top="0" padding_bottom="0" enable_parallax="" parallax_speed="0.1" bg_video_src_mp4="" bg_video_src_ogv="" bg_video_src_webm="" bg_type="no_bg" parallax_style="vcpb-default" bg_image_new="" layer_image="" bg_image_repeat="repeat" bg_image_size="cover" bg_cstm_size="" bg_img_attach="scroll" parallax_sense="30" bg_image_posiiton="" animation_direction="left-animation" animation_repeat="repeat" video_url="" video_url_2="" u_video_url="" video_opts="" video_poster="" u_start_time="" u_stop_time="" viewport_vdo="" enable_controls="" bg_override="0" disable_on_mobile_img_parallax="" parallax_content="" parallax_content_sense="30" fadeout_row="" fadeout_start_effect="30" enable_overlay="" overlay_color="" overlay_pattern="" overlay_pattern_opacity="80" overlay_pattern_size="" multi_color_overlay="" multi_color_overlay_opacity="0.6" seperator_enable="" seperator_type="none_seperator" seperator_position="top_seperator" seperator_shape_size="40" seperator_svg_height="60" seperator_shape_background="#fff" seperator_shape_border="none" seperator_shape_border_color="" seperator_shape_border_width="1" icon_type="no_icon" icon="" icon_size="32" icon_color="" icon_style="none" icon_color_bg="" icon_border_style="" icon_color_border="#333333" icon_border_size="1" icon_border_radius="500" icon_border_spacing="50" icon_img="" img_width="48" ult_hide_row="" ult_hide_row_large_screen="" ult_hide_row_desktop="" ult_hide_row_tablet="" ult_hide_row_tablet_small="" ult_hide_row_mobile="" ult_hide_row_mobile_large=""][vc_column width="1/1" animation=""][vc_column_text]שרון נהרי, עורך דין פלילי מהמובילים בישראל, התארח בערוץ ILTV בשפה האנגלית וסיפק פרשנות לזיכויו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מהאישום המרכזי בשוחד. "למעשה, הראיות שהושגו לא מספיקות להרשעה, שכן לא בוצעה חקירה נגדית של עד המדינה, שנפטר במהלך המשפט, בשנת 2013. השופטים השאירו את ההרשעה בשוחד של 60 אלף ש"ח על כנה וזו הסיבה שבגללה העונש הופחת מ-6 שנות מאסר לשנה וחצי".

כשנשאל מדוע התארך משפט אולמרט, השיב עו"ד נהרי: "על פי החוק הישראלי, חקירה עשויה לקחת לא מעט זמן. לאחר שהתיק מועבר מהמשטרה לפרקליטות ולפני הגשת כתב אישום, לחשוד יש זכות לשימוע פלילי. במשפט מורכב שכזה המכיל נאשמים ועדים רבים, העבודה מורכבת גם עבור בית המשפט. כמובן שלאחר גזר הדין, לנאשם יש זכות לערער".

"זהו יום עצוב, כי למרות הזיכוי מהסעיף המרכזי, עדיין אולמרט הורשע בשוחד. עם זאת, זהו סימן טוב לכך שאין אפליה בין אזרחי מדינת ישראל, אפילו כשמדובר בראש הממשלה", הסביר נהרי.

על פרשות סילבן שלום וינון מגל, אמר: "המשטרה תצטרך לבדוק את הנושא. כמובן שלא יהיה אישום כל עוד התלונות לא ייבדקו. השניים התפטרו מתפקידיהם כי הם הבינו שמבחינה ציבורת, השמורות והכותרות עינן נעימות וכך הם אינם יכולים לבצע את תפקידם הציבורי. לדעתי הם עשו נכון". בהמשך, הסביר נהרי כי קשה להעריך אם יוגשו כתבי אישום בפרשות אלה.[/vc_column_text][dt_gap height="20"][vc_column_text]

צפו בראיון:

[/vc_column_text][dt_gap height="10"][dt_fancy_image type="from_url" image_id="4284" image="/wp-content/uploads/2015/12/3112.jpg" media="https://www.youtube.com/watch?v=pCkuxvwqEvc" lightbox="true" style="1" width="640" padding="10" margin_top="0" margin_bottom="0" margin_left="0" margin_right="0" align="center"][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים