עורך דין פלילי בירושלים והסביבה

[vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][vc_column_text]העיר ירושלים היא העיר הגדולה בישראל – בה ובסביבותיה מתגוררים אחוז ניכר מאוד מאוכלוסיית המדינה. בעיר זו נמצא גם בית המשפט העליון. משרד עו"ד פלילי שרון נהרי העובד בשיתוף פעולה עם שופט בית משפט שלום בדימוס, מעניק ללקוחות מאזור ירושלים והסביבה שירותי ייעוץ וליווי משפטי ומייצג באזור זה חשודים ונאשמים בפלילים. אם נחשדתם או הואשמתם בביצוע עבירות פליליות וזקוקים לשירותי עורך דין פלילי בירושלים והסביבה, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

מי זכאי לייצוג?

כל אדם; חשוד, נאשם או נפגע עבירה, רשאי להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי. באם הנכם מתגוררים בירושלים והסביבה, מומלץ לבחור עו"ד פלילי העובד באזור זה, כדי שיתאפשר לבדוק את כל הפרטים הנוגעים לעניינכם במהירות.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][ultimate_spacer height="10"][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="5305" img_size="full"][vc_cta h2="" txt_align="center" shape="square"]

עורך דין פלילי בירושלים שרון נהרי – צרו קשר בטלפון
03-6969080

[/vc_cta][/vc_column][vc_column width="2/3"][vc_column_text]משרד עו"ד שרון נהרי המתמחה בתחום הפלילי והצווארון הלבן, מדורג בין המשרדים המובילים בישראל לשנים 2011-2017.

משרדנו דוגל בהענקת שירות אישי, מקצועי ודיסקרטי ומלווה את לקוחותיו מתחילת התיק ועוד קודם לכן, עד לסיומו המיוחל.

בין היתר, מעניק משרד עו"ד שרון נהרי שירות של בקשות לסגירת תיקים במטרה להימנע מהגשת כתב אישום ולצד זאת ייצוג בשימוע, יעוץ וליווי לפני חקירה, ייצוג בהליכי מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים, ניהול תיקי הוכחות מהקלים ועד למורכבים והמסועפים ביותר, ייצוג במו"מ למול כל גופי התביעה והפרקליטויות והגעה להסדרי טיעון מקלים, ליווי והנחיה למול שירות המבחן,  טיעונים לעונש, ייצוג בערעור ועוד.

מדוע לבחור בעורך דין פלילי העובד באזור ירושלים?

משרד עו"ד פלילי שרון נהרי הממוקם בתל אביב, מעניק את שירותיו גם בסניף בירושלים לתושבי הסביבה. צוות המשרד בעל היכרות מעמיקה עם רשויות התביעה והפרקליטויות כמו גם כל הערכאות השיפוטיות בירושלים, בפניהם מופיע בקביעות בייצוג לקוחותיו.

שרון נהרי, משרד עורך דין פלילי, מייצג מגוון לקוחות בכל הארץ ועוסק במגוון רב של נושאים במשפט הפלילי כדוגמת: עבירות מרמה והונאה, שוחד, מיסוי, הלבנת הון, זיוף, עבירות מין, אלימות, סמים, עבירות מחשב ועוד. לפגישת ייעוץ, צרו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type="no_bg"][vc_column][ultimate_spacer height="10"][dt_fancy_title title="מלאו את פרטיכם ואנו ניצור איתכם קשר" title_size="h3" title_color="accent" separator_color="accent"][ultimate_spacer height="10"][contact-form-7 id="3190"][/vc_column][/vc_row]