עו"ד שרון נהרי: המתלוננת על עבירות מין כנגד כדורגלן העבר טוענת ללחצים כבדים | Ynet

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

המתלוננת נגד כוכב הכדורגל לשעבר שלחה מכתב למשטרה, באמצעות עו"ד שרון נהרי, ובו טענות קשות על כך שהופעלו עליה לחצים לסגת מהתלונה, כולל ע"י משפחתה. זאת במקביל לפעולות שנעשו על ידי גורמים שונים במטרה לשבש את החקירה. "פעולות השיבוש החמורות שנעשו ע”י גורמים שונים הן בראש ובראשונה בדמות מעשיו של חוקר פרטי הנשכר לכאורה על ידי החשוד ופעל לשיבוש החקירה באמצעות ניסיונות לקבלת מידע אודות החקירה באמצעות אמצעים פסולים שנועדו לזהם את החקירה ולהעביר פרטים מגרסתה של המתלוננת לידיעתו של החשוד", נכתב במכתב שנשלח למשטרה.

עוד נכתב: "באופן דומה אחיה של המתלוננת הפעיל עליה לחצים פסולים תוך נקיטה במניפולציות רגשיות, בניסיון להניא אותה מלהמשיך בהליך בירור התלונה שהגישה בזמנו. זאת ועוד, גורם נוסף שפעל לכאורה בניסיון לבצע תיאום גרסאות ולפגום באמינות גרסתה של מרשנו, אשר פעלה בתיאום עם החשוד למען סיכול הליך בירור התלונה".

לקריאת הכתבה המלאה באתר Ynet, לחצו כאן.

עדכונים נוספים