משרד עורכי דין שרון נהרי שוב בין עשרת המובילים בישראל

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

ושוב, בדיוק כמו לפני שנה, וגם בשנה שלפני כן, נבחר משרדו של עורך הדין הפלילי שרון נהרי לאחד מעשרת המשרדים המובילים בישראל בתחום המשפט הפלילי – כך על פי דירוג דן אנד ברדסטריט לשנת 2013.

כמדי שנה, פרסמה חברת המידע דן אנד ברדסטריט את מדד הדירוג השנתי של משרדי עורכי הדין בישראל – על פי תחומי ההתמחות – הוא מדד ה"דנס 100". בכל תחום, דורגו המשרדים השונים ב-3 דרגות איכות: המובילים, הבולטים והידועים.

עורכי דין פליליים מובילים

אנו שמחים וגאים לעדכנכם שגם הפעם, בדיוק כמו בשנת 2012 ובשנת 2011 נמנה משרד עורכי הדין שרון נהרי על רשימת עשרת המשרדים אשר דורגו בקטגוריה היוקרתית ביותר – קטגוריית המשרדים המובילים.

אנו מתחייבים להמשיך ולהעניק לקהל לקוחותינו את הייעוץ המשפטי המקצועי והאיכותי ביותר – תוך שימת דגש על ערכי המסירות והמחויבות שליוו אותנו מהרגע הראשון בו נפתח המשרד – לפני 15 שנים בדיוק – בשנת 1998.

משרד עורך דין פלילי שרון נהרי הוקם בשנת 1998 ומאז עוסק במשפט פלילי, דיני הסגרה, הלבנת הון, עבירות כלכליות, דיני משמעת ומשפט צבאי (פלילי). המשרד נבחר ע"י דאן אנד ברדסטריט לאחד ממשרדי עורכי הדין הפלילי המובילים בישראל לשנת 2011, 2012, 2013

עדכונים נוספים