ייצוג אנשי ציבור

Sharon Nahari Representation of public figures

עם כל יום שעובר אנו נחשפים ליותר ויותר עבירות מרמה – ובמטרה לשמור על כללי המנהל התקין נשלחים לעתים קרובות הנאשמים לתקופות מאסר ממושכות בפועל. אם הוגש נגדכם כתב אישום בחדש לביצוע עבירות מרמה, הרי שאתם חייבים לפנות באופן מיידי לעורך דין פלילי המתמחה בייצוג נאשמים בתיקים הדומים. הניסיון של עורך הדין הוא מרכיב קריטי בסיכוי לסיים את ההליך בזיכוי או ענישה מינימליים.

עבירות מרמה והונאה מתבצעות על ידי פעולה תחבולתית ונועדו להועיל לאדם המבצע אותה, תוך השפעה על אדם אחר בדרכי תחבולה, או במטרה לטעון לאמיתות של עובדה מסוימת. מאחורי ביצוע עבודות במרמה קיימת מחשבה עמוקה ותכנון מצד המבצע, תוך הפעלת מניפולציה על הקורבן, שאינו מודע לנרקם מאחורי גבו. עבירות מרמה והונאה כוללים קשת רחבה של עבירות תוך נגיעה בתחומים שונים ומגוונים.

למשרדינו ניסיון רב בייצוג אנשי ציבור ונאשמים בפרופיל גבוה, כאשר חלק מן המקרים ידועים בתקשורת, ולגבי אחרים נמנע מהוספת מידע מחמת פרטיותם. משרדנו ייצג אנשי ציבור וראשי ערים אשר נאשמו בעבירות מין, שוחד, מרמה ותיקים נוספים. משרד עו"ד פלילי שרון נהרי ושות' מתמחה בייצוג ובייעוץ בעבירות: גניבה ממעביד, גניבה של מעביד, הונאה כספית, הונאת חברות, עבירות מרמה בינלאומיות, מרמה כלפי הרשויות, מרמה של בנקים.

אילו עבירות מרמה קיימות בספר החוקים?

מעשים פליליים העלולים להיחשב בתור מעשי הונאה מוגדרים כהונאה בעזרת זיוף תוך גניבה זהות, פרסום שקרי של מוצר כלשהו, הונאת מימון, חיוב שקרי או מעילה. רובן של עבירות המרמה וההונאה הן כלכליות וקשורות למגזר העסקי.

עבירות מרמה מוגדרות כקבלת דבר במרמה, זיוף מסמך וגם אם אותו זיוף השפיע על עסקאות, שימוש במסמך מזויף בין אם בידיעה או שלא, זיוף בידי עובד ציבור, שידול לדבר מרמה, רישום שקרי במסמכי תאגיד והפרת אמונים, העלמה תוך מרמה, סחיטה בכוח ובאיומים.

ייצוג של עורך דין פלילי מנוסה הנה בבחינת הכרח

גורמי אכיפת החוק משקיעים משאבים רבים ומגוונים בתחום עבירות המרמה ופועלים בצורה משולבת והפעלת יחידות חקירה רבות. עבירות הונאה ומרמה  מתבצעות בהיקף נרחב בעיקר הודות לאפשרויות הרבות שהאינטרנט מעניק במסגרת הרשת. עו"ד לעבירות פלילים המטפל בעבירות מרמה והונאה, חשוב שיידע להיעזר בבעלי מקצוע כמו רואי חשבון, כלכלנים וממומחים למחשבים.

זקוקים לעורך דין פלילי?

משרד עורכי דין שרון נהרי מתמחה במתן ייעוץ ובייצוג בשלל סוגי עבירות הונאה ומרמה כולל זיוף והפרת אמונים, תוך מתן מענה משפטי מקיף ומדויק לחשודים ולנאשמים בזכות שליטה בתחום הפלילי ובתחום עבירות הונאה ומרמה. ליצירת קשר השאירו פרטים בטופס, או לחצו כאן.