דיני חברות ופירוקים

Sharon Nahari - Company Law and Liquidation

לעורכי הדין האמונים על תחום דיני חברות ופירוקים במשרד עו"ד פלילי שרון נהרי ניסיון רב בתחום זה. אנו מייצגים חברות ותאגידים רבים, להם אנו מסייעים במגוון סוגיות הנוגעות לתחום של דיני חברות. משרד עו"ד שרון נהרי מייצג חברות רבות במשק הישראלי, מנהלים בכירים ודירקטורים וכן בעלי מניות, להם אנו מספקים ייעוץ מקצועי בכל הקשור לענייני משטר תאגידי ויחסים בין בעלי מניות.

במסגרת הליווי הצמוד שמעניק צוות המשרד ללקוחותינו, אנו מטפלים בסוגיות רבות, לרבות עסקאות הדורשות אישורים מיוחדים. כמו כן, צוות המשרד מעניק ייעוץ נרחב בנושאי תאגידים, עמותות וחברות, שותפויות שונות ונושאי משרה, כולל ליווי וייעוץ מלא לפעילות העסקית של הלקוח, החל מהתנהלות מול רשם החברות, העמותות והשותפויות ועד לייצוג משפטי בערכאות ובתביעות השונות.

השירותים שלנו בתחום זה:

  • הקמה ורישום חברות, שותפויות ועמותות
  • פירוק וחיסול חברות (לרבות כינוס נכסים)
  • עריכת הסכמי מייסדים
  • עריכת הסכמי הלוואה והשקעה, צירוף בעלי מניות, דילול
  • ליווי בעלי המניות ונושאי המשרה בתאגיד
  • ניהול הליכים משפטיים, לרבות בתוך החברה
  • ייצוג בתביעות להרמת מסך ההתאגדות נגד בעלי מניות ונושאי משרה
  • טיפול הסכמים והסדרת סוגיות נוספות בין בעלי מניות בחברה

תפקידו של עו"ד בליווי חברה

התפקיד של עורך דין בעת ליווי חברה הוא תפקיד מפתח וחשוב מאין כמותו בניהול העסקי. עורכי דין עם ניסיון רב בתחום זה עשויים למזער את הסיכונים המשפטיים הנלווים לפעילות וכמובן לתרום למהלכים השונים, לרבות יצירת עסקאות והגנה על האינטרסים של החברה ובעלי המניות.

עורכי הדין ממשרד עורך דין שרון נהרי, המתעסקים בתחום דיני החברות, הם בעלי ניסיון רב בתחום זה, אחרי שלמדו את הנושא לעומק.

ניהול משא ומתן, ניסוח חוזים מסחריים וליווי עסקאות – כיצד זה מתנהל?

צוות המשרד מלווה את לקוחותינו באופן צמוד, ובכל שלבי ההליך, כבר משלב המשא ומתן בכל עסקה, גם אם מדובר על עסקה פנימית (כמו למשל עריכת הסכמי סודיות והסכמי אי תחרות בין החברה לעובדיה ומול גורמים חיצוניים הנחשפים למידע רגיש).

במסגרת הליווי הצמוד שמעניק משרדנו לחברות, עורכי הדין שלנו ינסחו את חוזי העבודה השונים, חוזי האופציות לעובדים והסכמי העסקה לקבלנים שונים.

ליווי צמוד במקרים של פשיטת רגל

כמו כן, משרדנו עוסק בכל הקשור לפשיטות רגל, ומלווה את לקוחות המשרד החל מהכנה לבקשה לפשיטת רגל, דרך פתיחת תיק בכונס הנכסים הרשמי והגנה מול נושים ועד להגשת בקשה להפטר. למשרד עו"ד שרון נהרי ניסיון רב בתחום, אחרי שאפשר ללקוחות רבים שנקלעו לחובות כבדים להתחיל את חייהם מחדש, זאת לאחר כינוס נכסים אם קיימים כאלו והגעה להסכמות מול נושים.