פשיעה בינ"ל והסגרות

Extradition and International Crime Lawyer

כשטסים לחופשה בחו"ל או אפילו לנסיעת עסקים, חשוב לדעת כיצד ניתן למצוא עורך דין פלילי במקרה של הסתבכות בעבירה פלילית בעת שהייה בארץ זרה. עורך דין מקומי בחו"ל הוא הכתובת הנכונה במקרים בהם התייר הסתבך בביצוע עבירה כלשהי ויש לייצגו בחקירה משפטית באותה מדינה, זאת כיוון שהוא בקיא בחוקי המדינה ויכול לייצג את הנאשם בצורה הטובה ביותר מול מערכת המשפט במדינתו.

משרדו של עורך דין פלילי שרון נהרי הנו בעל ניסיון רב בעבודה בינלאומית בשיתוף שלוחות של משרדי עורכי דין פליליים מובילים בחו"ל, ומתמחה בדיני הסגרה במקרים של הסתבכות בפלילים, בין אם בהסגרות למדינת ישראל, הסגרות ממדינת ישראל למדינות אחרות בעולם, וכן בין מדינות שונות בעולם.

תפקידו של עורך הדין הפלילי בעת תהליכי ההסגרה הוא חשוב מאין כמוהו, שכן מלבד הייעוץ המשפטי השוטף והייצוג הפורמלי הסנגור המטפל בהליכי דיני ההסגרה מחויב להעלות את כל הטענות המשפטיות האפשריות על מנת למנוע את תהליך ההסגרה, וכן לשמור על זכותו של הנאשם שלא להיות מוסגר במדינה שבה מתבצע הליך משפטי לא הוגן.

למה צריך ייצוג של עורך דין מקומי בהליך פלילי בחו"ל?

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר ישראלים שנוסעים לחיות, לעבוד או לטייל בחו"ל. אחד הדברים שהכרחי לדעת, עם הגעתכם לארץ זרה כתיירים או כעובדים מן המעניין הוא למצוא עורך דין פלילי מקומי מתאים, אשר בקיא ומכיר את השפה ואת חוקי המדינה.

במקרים בהם אזרח ישראלי הסתבך בעבירה פלילית, הוא עלול למצוא את עצמו במעמד מלחיץ, בו הוא מועמד לדין במקום זר מבלי לדעת את חוקי המדינה בה הוא מואשם. למשרדו של עו"ד שרון נהרי שלוחות בחו"ל בעניינים בין-לאומיים, לרבות: עבירות סמים, עבירות הונאה, עבירות מרמה, עבירות אלימות, עבירות מס, הלבנת הון, עבירות מחשבים ועבירות מין.

מדינות בהן למשרד יש שלוחות: ארה"ב, גרמניה, הולנד, איטליה, ספרד, דנמרק ואיחוד האמירויות.

עורך דין שרון נהרי בראיון על עבירות הסגרה