אודות שרון נהרי

עו"ד צווארון לבן, משפטי פלילי והסגרות

עו"ד שרון נהרי, מבכירי עורכי הדין הפליליים ועבירות הצווארון הלבן בישראל, פיתח חוש צדק מפותח וספג את אהבתו למקצוע עריכת הדין עוד מילדותו כשהיה חשוף לדוד שלו, עורך דין בני נהרי ז"ל. הסיפורים המעניינים והמרתקים בארוחות החג ובמפגשים תמיד סקרנו אותו. היה נראה לו שברגע שלובשים את מדי המשפט הופכים להיות מעין 'סופרמן', שעוזר לשמור על זכויותיהם למשפט הוגן של נאשמים וחשודים. מעבר לכך, תמיד היה פותר בעיות לחברים, אומר הכול בפנים, מתעסק בעניינים של צדק וכדומה, ותמיד בער בו הרצון לעזור ולמנוע עיוות דין.

קסמו לו במיוחד סיפורי דודו על איך מנהלים משפט, איך מצליחים להראות את הצד של מי שנחשב בתחתית המדרגה, הנאשם, ואיך מצליחים לנצח את כל המערכה הכבדה הזאת שנקראת משטרה ופרקליטות – זה סיקרן אותו והוא ראה בזה מקום שבו הוא יכול לעזור לתקן כל מיני עיוותים שיש ושמירה על ניהול משפט הוגן. כבר אז גמלה בלבו ההחלטה שהוא רוצה לפעול כדי להראות את הצד של החלש, שיש בו הרבה אמת לא פעם, אבל קשה להראות אותה. הנאשמים והחשודים הם החלשים במשפט הפלילי, וגם לכאלה שעשו את הדברים שמיוחסים להם לא מגיע את חומרת העונש שמבקשים עבורם.

Sharon Nahari

את ראשית דרכו כעו"ד הוא החל בסנגוריה הציבורית ובשנת 2000 לאחר 3 שנים בסנגוריה, שם הוא התמחה בתחום הפלילי, פתח עו"ד נהרי את משרדו העצמאי. מהר מאוד פילס עו"ד נהרי את דרכו לצמרת הפרקליטים הפליליים בישראל והוא יצג כבר אז את הדמויות המוכרות ביותר בתחום. בהמשך החליט נהרי להתמקד בעיקר בעבירות צווארון לבן, הסגרות, פשיעה כלכלית ועבירות מין .

בשנים האחרונות המשרד מטפל בתיקים רבים בתחום ההסגרות  וטיפל במספר רב של בקשות הסגרה, שהקנו לו ניסיון משמעותי בתחום הסגרות, ובפשעים עם אופי בינלאומי, כגון הונאה באינטרנט, מרמה, "עוקץ ניגרי", הימורים, פארמה און-ליין, פשעי מחשב בין מדינות, סליקה, זיופי כרטיס אשראי ועוד.

כיום המשרד מייצג אזרחים ישראלים שהסתבכו בפלילים בחו"ל בעבירות שונות, ביחד עם עו"ד פלילי מקומי – במדינות שונות בעולם.

Sharon Nahari

הכרה מקצועית

משרדו של עו"ד דין שרון נהרי  זכה וזוכה בהערכה המקצועית הגבוהה ביותר והוא הוכתר על ידי העיתון 'גלובס' לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל. בשנת 2010 הוא נבחר ע"י מגזין G של גלובס כאחד מ-40 הצעירים המבטיחים במשק הישראלי מתחת לגיל 40 והמשרד מדורג ע"י מדריכי הדרוג דנס' 100 ו-BDI מאז שנת 2011 ועד היום כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הפלילי והצווארון הלבן.

בנוסף עו"ד נהרי נמנה על צוות המרצים הבכירים הקבועים בקבוצת פרקטיקל בתחום הפלילי והצווארון הלבן וזאת לצד הופעותיו כמרצה אורח במוסדות אקדמאיים שונים למשפט. לאור התגברות הפשיעה הבינלאומית ייסד עו"ד נהרי לפני שנתיים בלשכת עורכי הדין בישראל את הוועדה להסגרות ופשיעה בינלאומית והוא עומד מאז בראשה. במשרד מחלקה מיוחדת המטפלת בייצוג משפטי של אישי ציבור וראשי מועצות.  במהלך השנים טופלו בהצלחה במשרד תיקיהם של ראשי מועצות רבים.

המשפחה

שעות העבודה הרבות והצורך לטפל לעיתים בענייני עבודה דחופים בשעות ובמקומות לא שגרתיים לא פגעו בחיי המשפחה של שרון נהרי. עו"ד נהרי הוא איש משפחה מסור שמגדל יחד עם אשתו מיקה 9 ילדים – 6 מנישואיו הראשונים ו-3 מנישואיו עם מיקה. עו"ד נהרי מקדיש זמן רב לילדיו ולאשתו גם במהלך יום העבודה וגם בחופשות משותפות רבות. נהרי מצליח למצוא את האיזון העדין בין עבודה וחיי משפחה והוא מקפיד תמיד להיות שם בשביל הילדים. הם הדבר הכי חשוב לו בחיים. הוא אוהב מאוד את העבודה שלו, אבל לא משועבד לה.

בנוסף עו"ד נהרי נמנה על צוות המרצים הבכירים הקבועים בקבוצת פרקטיקל בתחום הפלילי והצווארון הלבן וזאת לצד הופעותיו כמרצה אורח במוסדות אקדמאיים שונים למשפט. לאור התגברות הפשיעה הבינלאומית ייסד עו"ד נהרי לפני שנתיים בלשכת עורכי הדין בישראל את הוועדה להסגרות ופשיעה בינלאומית והוא עומד מאז בראשה. במשרד מחלקה מיוחדת המטפלת בייצוג משפטי של אישי ציבור וראשי מועצות.  במהלך השנים טופלו בהצלחה במשרד תיקיהם של ראשי מועצות רבים.

לזכותו של עו"ד נהרי נזקפים הצלחות והישגים משפטיים רבים

בין הצלחותיו ניתן למנות שני תקדימים בבית המשפט העליון, שאחד מהם – הזיכוי של יוני אלזם מרצח, והילכת איתן פרחי – הנלמדת עד היום באוניברסיטה. בנוסף, ייצג שרון נהרי שורה של אישים ידועים כגון נשיא המדינה לשעבר משה קצב והרב אליעזר ברלנד, רפי רפאלי אביה של בר רפאלי ועוד רבים אחרים.

הסגרות ופשיעה בינלאומית

כבר בשנת 2007, התחילו להגיע אל עו"ד שרון נהרי מספר תיקים של הסגרה, פשיעה בינלאומית ועבירות כלכליות, מה שהוביל אותו למעבר שהוא עשה לתחום עבירות הצווארון הלבן וייצוג לקוחות בכל רחבי העולם.

כיום, חלק מאוד משמעותי מפעילות המשרד הוא בתחום זה ובהסגרות, ולמשרד יש סניפים באירופה, בארה"ב ובאסיה ושיתופי פעולה רבים עם משרדים מקומיים ברחבי העולם, כולל באיחוד האמירויות. בנוסף, עו”ד פלילי שרון נהרי, הוא יו”ר ומייסד ועדת ההסגרות ופשיעה בינ”ל בלשכה הארצית של עורכי הדין.

בתחום ההסגרות נהנה משרדו של עו"ד נהרי מהערכה רבה וזאת לאור הצלחותיו הרבות, שיתופי הפעולה שלו עם משרדים רבים ברחבי העולם וחברותו בארגונים בינלאומיים רבים בתחום ההסגרות והפשיעה הבינלאומית ובהם איגוד עורכי הדין הפליליים של אירופה,(ECBA)  DELF  ו-ELA – EXTRADITION  LAWYERS  ASSOCIATION.

סוד ההצלחה

סוד הצלחתו המקצועית של עו"ד נהרי טמון בעבודה קשה, בניסיון המקצועי העשיר שהוא צבר ובהעסקת צוות עובדים מקצועי ברמה הגבוהה ביותר . אך ההצלחה לה זוכה עו"ד נהרי לא הייתה מתאפשרת ללא המתכון הנוסף: "יצירתיות משפטית". לצורך ייצוג משפטי מיטבי של לקוחות המשרד מעסיק נהרי שלושה עורכי דין בוגרי הפרקליטות. בנוסף המשרד עובד בשיתוף פעולה עם שופט בדימוס המנוסה בתחום הפלילי, ובוחן את הראיות גם מזווית כס המשפט.

כשמגיע לקוח חדש למשרד נבחן התיק שלו ע"י צוות חשיבה יעודי ונבנית האסטרטגיה המתאימה כאשר בכל תיק ניתן דגש על היצירתיות המשפטית שמטרתה למצוא פתרון ייחודי ולא שגרתי שיהפוך ל-GAME CHANGER וישיג עבור הלקוח את התוצאה הטובה ביותר שניתן להשיג.

אחד התיקים בהם טיפל עו"ד נהרי לפני מספר שנים היה של קוסם מקצועי שהואשם בהטרדה מינית. הפתרון המשפטי היצירתי שבנה נהרי ושהביא לזיכוי של הקוסם היה כה מיוחד שהוא כינה את נהרי כקוסם אמיתי.

עו"ד צווארון לבן, הסגרות - שרון נהרי

עבירות מין והטרדות מיניות

בשנים האחרונות ישנה עליה חדה בתלונות של נשים על עבירות מין והטרדות מיניות. לאור תופעה זו תוגברה מחלקת ליווי נפגעי תקיפות מיניות במשרד בבעלי מקצוע שונים מהתחום והמשרד הפך למוביל בתחום וזאת גם לאור הניסיון העשיר והייחודי שנצבר בו בליווי משפטי לנפגעי עבירות מין ודרישה לפיצויים.

עו"ד נהרי אומר כי לא פעם תיקי עבירות מין נסגרים רק משום שחסרות ראיות. במסגרת שיטת חקירות מעמיקה וייחודית שפותחה במשרד והכוללת איסוף נתונים רבים כגון מיקומי התרחשות הפגיעות המיניות, תכתובות מייל ומסרונים, גביית תצהירים מעדים שנכחו באירועים, מתקבלות ראיות ותוצרים שמביאים להצלחה בתיקים אלו.

משרד עורכי הדין שרון נהרי מתמחה בייצוג בנושאי עבירות מין והטרדה מינית, תוך שמירה על דיסקרטיות מובטחת, מקצועיות חסרת פשרות החל מהרגע הראשון של החקירה, הייצוג המשפטי ועד לרגע הכרעת הדין. פנו עוד היום אלינו והסירו דאגה אחת מלבכם. איתנו אתם בידיים נאמנות ובטוחות.

עו"ד נהרי שמתייחס אל עבודתו כאל שליחות מציין כי למעשה בכל תיק בו מטפל משרדו הוא ממציא את עצמו מחדש וזאת באמצעות ה"יצירתיות המשפטית" המייחדת את המשרד ולרוב היא מובילה לתוצאה הרצויה עבור הלקוח.

עו"ד צווארון לבן, הסגרות - שרון נהרי

מחלקת מיסים, הלבנת הון וגילוי מרצון

רו"ח איציק כהן - משרד עו"ד נהרי ושות'

במשרד מחלקת מיסים, הלבנת הון וגילוי מרצון הפועלת בשיתוף עם עו״ד רו״ח איציק כהן, אשר שימש כסגן מפקד יחידת יהלום וחוקר ברשויות המיסים, לרבות גילוי מרצון והלבנת הון.

עו"ד (רו"ח) איציק כהן מתמחה בתחום המיסים, הלבנת הון וגילוי מרצון, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי והצטרף לעבוד עם משרדו של עו"ד שרון נהרי בחודש מרץ 2024.

עו"ד (רו"ח) איציק כהן, עבד 27 שנים ברשות המסים במגוון רחב של תפקידים, כאשר במרבית שנותיו שירת במחלקות החקירות השונות ברשויות המס בישראל. בתפקידו האחרון ברשות המסים, שירת עו"ד כהן כסגן מנהל יחידת “יהלום” (היחידה הארצית לחקירות ומאבק בפשיעה ברשות המסים), והיה שותף להקמתה. כן, במשך השנים היה אחראי על ביצוע וניהול חקירות כלכליות מסועפות ומורכבות בשיתוף פעולה עם המשטרה, מע”מ ומכס, רשות לניירות ערך, רשות לאיסור הלבנת הון ולהב 433.

ניסיונו הרב של עו"ד כהן, הפכו אותו למומחה בתחום המיסים, הלבנת הון וגילוי מרצון בהיבט הפלילי והאזרחי, ובכך משרדנו מעניק ללקוחותינו טיפול ייחודי וייעודי בנושאים אלה.
עו"ד (רו"ח) איציק כהן, הינו בעל תואר ראשון במשפטים, תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות.