עורך דין להלבנת הון

עורך דין להלבנת הון - שרון נהרי

המושג "הלבנת הון" הוכר עוד בשנות ה-20 המוקדמות של המאה הקודמת בארצות הברית, עת פעלו במדינה סוחרי אלכוהול, (אשר שימוש או מסחר בו היווה עבירה). המדינה ניסתה לשים את ידיה על מבריחי האלכוהול, שהסוו את ההון שהרוויחו מהברחתו והסחר בו והפכו אותו לכסף לגיטימי באמצעות הלבנתו.

מדובר על כספים, שנצברו מעבירת מקור, כגון עבירות סמים, רכוש ועבירות אחרות. הכספים הוסוו במקומות שונים כמו אצל צד שלישי או חברות קש. וכך למעשה הולבנו והפכו לתקבול חוקי.

הלבנת הון - סיכונים וענישה

העונש על עבירות פליליות בדרגות חומרה גבוהות של הלבנת הון הוא 7 ו-10 שנות מאסר. המטרה של הענישה היא ביטוי העמדה המוסרית, נגד פעילות פשיעה עבריינית חמורה. כמו כן, שיקולי הענישה במקרים של הלבנת הון נובעים מרצון להרתיע והפחתת מוטיבציה בקרב מלבינים. אגב, הענישה מצטרפת לעונש של העבריין ולא מחליפה את העונש בגין ביצוע עבירת המקור.

צפו - עו"ד שרון נהרי מסביר על איסור הלבנת הון

החשיבות של ייעוץ משפטי בתיקים של הלבנת הון

רבים סבורים שעבירות הלבנת הון קשורים לעבירות צווארון לבן, אך טעות בידם. מדובר על כספים שהגיעו כתוצאה מפעילות עבריינית; דמי חסות, סחר לא חוקי בנשים וילדים, בנשק ובסמים ועוד. בתיקי הלבנת הון רבים, רשויות האכיפה מעוניינות לייצר הרתעה כדי להיאבק בארגוני הפשע, וזו גם אחת הסיבות להיעזר בעו"ד פלילי המתמחה בתחום בתיקים מסוג זה. למשרד עו"ד פלילי שרון נהרי ושות' מומחיות רבה בתחום, הנובעת מייצוג נאשמים בהליכים בבית המשפט וכן ייצוג חשודים בפני רשויות המס השונות במסגרת מגוון הליכים מנהליים שונים.

מעוניינים בייעוץ מקצועי? צרו קשר עוד היום עם משרד עו"ד שרון הנהרי – מהמשרדים המובילים בישראל בייצוג חשודים בעבירות צווארון לבן ועבירות פליליות בתחום הלבנת הון, עבירות שוחד, עבירות מס ועוד.