מחלקת גירושין ומעמד אישי

Sharon Nahari - Divorce and Personal Status Department

מחלקת המעמד האישי במשרד עורכי הדין שרון נהרי ושות' מתמחה בכלל ענפי דיני המעמד האישי לרבות תביעות לחלוקת רכוש, משמורת, הסדרי ראיה, מזונות ילדים ואישה, עריכת הסכמי גירושין, ממון וקדם נישואין לידועים בציבור ולזוגות נשואים, וכן ייצוג בערכאות משפטיות עקב סכסוכים סבוכים בעניין צוואות וירושות.

אחד הנושאים הכי רגישים בחיינו הוא המעמד האישי שלנו. עו"ד מעמד אישי מטפל בכל התחומים המוסדרים באמצעות דיני המשפחה, תפקידו של עורך הדין במעמד אישי הוא לייצג נאמנה את האינטרסים של לקוחותיו תוך שמירה על כבודו וזכויותיו על פי חוק. משרדנו מעניק ייצוג וטיפול רגיש, מקצועי ונאמן בנושא זה.

אולם, ישנה גם אפשרות שעורך הדין ייצג את שני הצדדים ואף יגשר ביניהם ויביא אל בית המשפט הסכם עליו הסכימו שני הצדדים וחתמו עליו. עורך הדין עוסק גם בהסכמי ממון השומרים על האינטרסים הכספיים של כל אחד מהצדדים.

במקרים של פרידה או גירושין, תפקידו של העורך דין הוא ליישם את הסכמי הממון ולהוציאם אל הפועל. בנוסף להסכמי הגירושין והסכמי ממון, עורך הדין עוסק במשמורת ילדים, בדמי מזונות, באפוטרופסות ועוד נושאים העוסקים בדיני משפחה.

משרדנו עובד בשיתוף פעולה עם מומחים נוספים המשלימים את מעטפת הייצוג כגון: פסיכולוגים, חוקרים פרטיים, יועצים פיננסים ופנסיונים, יועצים זוגיים, מגשרים ושמאי מקרקעין.

לכן אצלנו תוכלו להיות שלווים ובטוחים כי כל הטיפול בעניינכם, יקבל מעטפת שלמה ורלוונטית במטרה להובילו ליעדים הרצויים מבחינתו.

התמחויות המחלקה:

  • ייצוג בערכאות שיפוטיות בסוגיות של הסדרי ראיה, משמורת ילדים, מזונות אישה וילדים, חלוקת רכוש ועוד
  • ניהול מו"מ ויישוב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט, עריכת הסכמי גירושין, פירוד והסכמי ממון בין בני זוג
  • ייצוג משפטי בסכסוכים מורכבים אגב צוואות וירושות
  • פירוק שיתוף בנכסים בהסכמה או אגב סכסוך משפטי