עבירות מין | הטרדה מינית

Sexual Harassment Lawyer

חשודים או נאשמים בעבירות מין?

הן הרשות המחוקקת והן הרשות השופטת תופסות בשנים האחרונות הטרדה מינית כעבירה קשה שלא ניתן להתעלם מהן. למעשה ההפך הוא הנכון: עברייני מין נשלחים לתקופות מאסר ארוכות. בדיוק מהסיבה הזו, באם זומנתם לחקירה במשטרה בחשד לביצוע עבירת מין, או שכבר הוגש נגדכם כתב אישום בעבירה זו, הדבר הנכון ביותר מבחינתכם יהיה ליצור קשר מיידי עם עורך דין פלילי מנוסה, שעסק במקרים דומים בעבר וזאת על מנת שיגיע בשמכם לכל הפחות להסדר טיעון מקל.

מהי ההגדרה להטרדה מינית? כיצד מערכת המשפט מסתכלת על עבירות מין?

המערכת המשפטית בעידן המודרני נוטה להחמיר עם מבצעי הטרדה מינית. מה שפעם נחשב למקובל ובתחום הנורמלי של היחסים בין שני המינים, היום מתפרש אחרת לגמרי.

חוק העונשין מגדיר בנוסף גם מעשה סדום תוך ניצול יחסי עבודה והפעלת מרות או הבטחות שווא, ביחסי מין בין מטפל נפשי למטופל ומעשים מגונים הנעשו ללא הסכמת אחד הצדדים. הטרדה מינית יכולה להיכנס לתחום של סחיטה באיומים, כאשר המעשה הנדרש לסחיטה הינו בעל אופי מיני. כאשר מתבצעות הצעות חוזרות בעלות אופי מיני תוך אי הסכמה מהצד המוצע – מדובר בהטרדה מינית.

טיפול בנפגעי אבי דוביצקי

אבי דוביצקי, המתהדר בהיותו "צייד פדופילים" דואג לאסוף תמלילי שיחות, והקלטות של האנשים איתם הוא משוחח – ראיות אשר קבילותן המשפטית שנויה במחלוקת. על מנת שהראיות, לכאורה, תהיינה קבילות בביהמ"ש, צריכים להתקיים כמה וכמה תנאים אשר לא בהכרח מתקיימים בכל הקשור לפועלו של דוביצקי. שיטת הפעולה בה נוקט דוביצקי ב"מסע הציד" שלו היא בעייתית בבסיסה והבאתן של ראיות קבילות היא קשה עד בלתי אפשרית, בחלק לא קטן מהמקרים.

גם אתם מנפגעי אבי דוביצקי? צרו קשר עכשיו עם משרד עו"ד שרון נהרי ונשמח לסייע לכם.

צפו: עו"ד שרון נהרי מסביר על ייצוג חשודים בעבירות מין

משרד עו"ד פלילי שרון נהרי - אתם בידיים בטוחות

משרד עורכי הדין שרון נהרי מתמחה בייצוג בנושאי עבירות מין והטרדה מינית, תוך שמירה על דיסקרטיות מובטחת, מקצועיות חסרת פשרות החל מהרגע הראשון של החקירה, הייצוג המשפטי ועד לרגע הכרעת הדין. פנו עוד היום אלינו והסירו דאגה אחת מלבכם. איתנו אתם בידיים נאמנות ובטוחות. לאורך שנות פעילותו, ניהל המשרד תיקים רבים בתחום עבירות המין ובהם ייצוג חשודים ונאשמים בתיקי הטרדה מינית. העיקרון המנחה את המשרד הוא שלכל חשוד באשר הוא זכות יסודית לייצוג.