"מכאן ועד אונס המרחק גדול" – שרון נהרי בתגובה להאשמת פסח מלמד באונס טלפוני

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

ביום ג' האחרון, הותר לפרסום כי פרקליטות מחוז תל אביב הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד פסח מלמד, תושב רמת גן ורס"ן במיל' בן 69, בגין אונס קטינה דרך הטלפון. על פי כתב האישום, מלמד שוחח עם הקטינה בטלפון, התחזה לרופא ושכנע אותה להחדיר חפצים לאיבר מינה. מכיוון שעשתה כדבריו פעמיים במהלך אותה השיחה, הוא מואשם בשני מקרי אונס.

עו"ד פלילי | עורך דין פלילי | אישום פלילי

המקרה התרחש ב-16.3.11 בשעות הצהריים. הנאשם התקשר לביתה של הקטינה, תושבת גוש דן. לטלפון ענתה אחותה בת ה-9, בעלת רמה שכלית מוגבלת והוא התחזה בפניה כמורה. הוא שאל אותה אם ישנם מבוגרים בבית, לאחר שהשיבה כי אחותה בת ה-12 נמצאת ביקש כי תקרא לה לטלפון.

גרם לקטינה לבצע בעצמה מעשי בעילה
במהלך השיחה עם בת ה-12 הוא הציג את עצמו כרופא, ביקש מהנערה הצעירה לגשת לחדר ריק בבית ולדבר איתו משם. היא עשתה כדבריו והוא הורה לה לבצע בעצמה מעשים, לכאורה כחלק מבדיקה רפואית. על פי כתב האישום, עשה את הדברים לצורך סיפוקו המיני.

לאחר שעשתה כן, אמר לה מלמד כי יש בידיו "מספיק חומר" וניתק את השיחה. "במעשיו האמורים לעיל אנס הנאשם את המתלוננת, בכך שגרם לה לבצע בעצמה מעשי בעילה", כתבה עו"ד פנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב.

פרקליטות מחוז תל-אביב הגישה נגד מלמד כתב אישום בגין אונס. בכתב האישום נכתב כי "במעשיו האמורים לעיל אנס הנאשם את המתלוננת, קטינה שטרם מלאו לה 14 בכך שגרם לה לבצע בעצמה מעשה בעילה".

עו"ד שרון נהרי המייצג את פסח מלמד, הכחיש בשם מרשו את האישומים: "מדובר בשיחת טלפון אקראית ותמוה בעיני כיצד הוא הואשם באונס כאשר מבלי להקל ראש הוא שוחח עימה בענייני מין בלבד. אך מכאן ועד אונס המרחק גדול", טען נהרי.

עדכונים נוספים