מתוך וואלה: עו"ד פלילי שרון נהרי מייצג את מאמן קרב המגע החשוד

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בכתבה שפורסמה באתר וואלה נכתב על כך עורך דין פלילי שרון נהרי מייצג מאמן קרב מגע בן 30 מבאר שבע, החשוד שתקף מינית שתי נשים. הנשים נרשמו לחוגים במועדון כושר שהחשוד הוא בעליו. לאחר התלונות משתי הנשים, הגיעו עוד שלוש נשים להתלונן נגדו במשטרה ואף העידו נגדו.

עורך דין פלילי שרון נהרי - מאתר וואלהעל פי החשד, יצרו הנשים את הקשר עם המאמן באמצעות הרשת החברתית פייסבוק או אפליקציית וואטסאפ והיו מעוניינות להירשם לקורס במועדון הכושר. המאמן נפגש עם אותן נשים ולאחר מספר מפגשים, כך על פי החשד, הוא היה תוקף אותן מינית. בחקירה הכחיש החשוד את הטענות נגדו והסביר כי יחסי המין בוצעו בהסכמה מלאה.

עו"ד פלילי שרון נהרי ציין: "החשוד מסר גרסה והכחיש את כל החשדות נגדו. הוא טוען שכל היחסים בוצעו בהסכמה. הוא דרש להתעמת עם המתלוננות כדי להוכיח את חפותו. אנחנו סבורים שבימים הקרובים בית המשפט ישחרר אותו בתנאים של מעצר בית או בלי מעצר בית, אבל התלונות האלה יוכחו בסוף כמופרכות".

לחצו לקריאת הכתבה >>

עדכונים נוספים