מתוך YNET: בוטל אישום הריגה של טרקטוריסט שיוצג ע"י משרד עו"ד פלילי נהרי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

היום פורסם באתר YNET, שבית המשפט המחוזי ביטל את כתב האישום נגד בעל הטרקטור שלמה אלבז, שהואשם בהריגת שלושה פועלים תאילנדים בתאונה 2015: אין שום מעשה או מחדל המיוחסים לו המהווים גורם ממשי למות המנוחים", הוא קבע.

כמעט שנתיים אחרי ששלושה פועלים תאילנדים נהרגו מפגיעת משאית בשפלה, בית המשפט המחוזי בלוד החליט לבטל את האישום נגד בעלי הטרקטור שעליו הוסעו, שיוצג ע"י משרד עורך דין פלילי שרון נהרי.

"אין לנו אלא לברך על החלטת בית המשפט הנכבד שבהחלטה נכונה ואמיצה החליט לבטל את כתב האישום וקיבל את כל טענותיו. אי אפשר לצפות מאדם סביר ונורמלי לצפות דברים בניגוד להוראות שנתן בפועל – להרחיב אחריות במעשים כאלו ולייחס לו הריגה עלול לגרום לנזק חברתי ואין זה מתקבל על הדעת" , אמר עו"ד פלילי שרון נהרי עם קבלת החלטת בית המשפט.

התאונה התרחשה במאי 2015 באזור השפלה, כאשר משאית פגעה בטרקטור שאליו היה מחובר גרר. בעקבות התאונה נהרגו שלושה פועלים תאילנדים והוגש כתב אישום על עבירת הריגה נגד נהג הטרקטור התאילנדי ונגד בעלי הטרקטור, שלמה אלבז, כשהעונש המקסימלי על כל עבירת הריגה הוא 20 שנה.

בכתב האישום צוין כי לאלבז הייתה עגלת טרקטור שאינה מיועדת לתנועה ללא בלמים ושרשרת בטיחות וללא ספסלים וחגורות. הפרקליטות ציינה כי אלבז הורה לנהג לחצות את הצומת בניגוד להסדרי התנועה במקום לעבר השטח החקלאי, ובכתב האישום נטען כי אלבז הנחה את העובדים לחצות בהתאם להסדרי התנועה לכיוון השטח החקלאי.

משרד עו"ד פלילי נהרי הציג טענה מקדמית עוד בטרם תחילת המשפט, כי לפי עובדות כתב האישום שאותן ניסחה הפרקליטות – אלבז לא עבר אף עבירה, שכן הוא הנחה את עובדיו לנהוג בהתאם להסדרי התנועה וכי אין לו שום אפשרות לוודא שהם אכן עושים זאת. בעקבות כך שופטת בית המשפט המחוזי נעתרה לטענה וביטלה את כתב האישום נגדו.

קראו קטע מהכתבה:

1202

 

עדכונים נוספים