נסגר התיק נגד רפי רפאלי, שיוצג ע"י משרדנו

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="5456" img_size="full" alignment="center" onclick="zoom"][vc_empty_space][vc_column_text]

הפרקליטות הודיעה השבוע לרפי רפאלי, אביה של בר רפאלי, על סגירת התיק הפלילי שנפתח נגדו, בגין תלונה על תקיפת שוטרים סמוך לביתו בהוד השרון לפני 9 חודשים. טענתו של רפאלי הייתה כי המשטרה היא זו שפרצה לחצרו ותקפה אותו ובעקבות סגירת התיק הוא עתיד להגיש תביעת פיצויים נגד משטרת ישראל.

התיק נגד רפאלי, שיוצג על ידי משרד עורך דין פלילי שרון נהרי וגל פרידמן, נסגר לאחר שהפרקליטות בחנה את חומר הראיות בתיק ושמעה את טענותיו במסגרת הליך שימוע ומצאה כי מכלול נסיבות העניין אינו מצדיק את העמדתו לדין.

עו"ד פלילי שרון נהרי אמר ל"ידיעות אחרונות" בתגובה: "צר לנו שאירוע של הקמת רעש הפך לאירוע אלים ומיותר. אנחנו שמחים על החלטת הפרקליטות". עורכי הדין הוסיפו כי במהלך השימוע הם הציגו סרטונים שבהם רואים אלימות מצד המשטרה ואת רפאלי ישן על ספה בחצר ביתו מבלי שרעש מוסיקה נשמע ברקע.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים