עו"ד פלילי שרון נהרי בהליך הגישור של רפי רפאלי: "יש חוסר צדק בחקירה נגד מרשי"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עו"ד פלילי שרון נהרי, המייצג את רפי רפאלי, אביה של דוגמנית העל, בר רפאלי, שעל פי החשד איים לכאורה על סגן ראש עיריית הוד השרון לשעבר, יואב רוזן, טען במהלך הליך הגישור כי "מרשי, שכלל לא היה באירוע, לא מוכן לקחת אחריות על מעשה שלא ביצע".

"אני מעוניין לחקור את רוזן על גבי דוכן העדים, כדי להציג את ההתנכלות וכן את חוסר הצדק בחקירה נגד מרשי", הוסיף עו"ד נהרי. "כשמדובר על רפי רפאלי, משקיעים כספי ציבור כדי להעמיד אותו לדין". "לא עשיתי כלום ולכן אני יודע שאצא זכאי באופן מוחלט", אמר רפי רפאלי עצמו. "בגלל שהתלוננתי עליו, יואב רוזן התנכל לי".

על פי כתב האישום, בקיץ 2016, נהג רפאלי לצידו של רוזן בדרך רמתיים שבהוד השרון, כשבשלב מסוים החל רפאלי לצפור בחוזקה לרוזן, ואף ניסה לעקוף אותו. בשלב מאוחר יותר הצליח הנאשם לעקוף את רוזן ואיים עליו בפגיעה כשאמר "זונה, הבית שלך, זונה", "אני אחסל אותך", ועוד.

עדכונים נוספים