עו"ד פלילי שרון נהרי ל-Ynet: "מונסונגו מכחיש את כתב האישום"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

כתב אישום הוגש נגד גיא מונסונגו, המיוצג על ידי משרד עו"ד פלילי שרון נהרי, בגין שורה של עבירות מרמה בסכום של 15 מיליון ש"ח. מיוחסות לו עבירות של הלבנת הון, עבירות מס, שיבוש הליכי משפט, הפרת הוראה חוקית, זיוף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאת נושים, רישום כוזב במסמכי התאגיד ועוד.

עו"ד פלילי שרון נהרי, המייצג את מונסונגו, אמר בנושא: "מדובר במספר רב של אישומים. כתב האישום ארוך, נקרא ונלמד את החומר. כפי שטענו בהליך החקירה, הוא טען שהכול למטרות רווח ושמדובר במטרה כשרה".

"כשנקרא את החומר נגיב בבית המשפט", הוסיף עו"ד נהרי. "לשיטתו מדובר בקבוצות רכישה לגיטימיות שהוא ארגן. הכספים ששולמו הוחזקו בחשבון נאמנות, ואחרים שהיו שותפים בחברה כנראה לקחו את אותם כספים שלא בידיעתו. הכול היה בכוונה להרוויח כספים כשרים וגם להניב רווחים למשקיעים. כרגע הוא מכחיש את כתב האישום ואת העבירות שמיוחסות לו".

לצפייה בדבריו של עו"ד פלילי נהרי – בכתבה המלאה ב-Ynet

עדכונים נוספים