צפו בעו"ד פלילי נהרי בריאיון על עבירות והטרדות מין

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]עו"ד שרון נהרי התראיין בתכנית 'חדשות העסקים' על עבירות מין והטרדות מיניות.

עו"ד פלילי שרון נהרי: "בשנים האחרונות אנחנו ערים להתפתחות כל נושא עבירות המין בישראל. לפני מספר שנים חוקק חוק למניעת הטרדה מינית שהעלה מדרגה בזכויות הציבור. אם היום יפנו אל מתלוננת בהצעה מגונה, מילים בוטות או נגיעה צפוי לעמוד לדין."

בהמשך התייחס עו"ד שרון נהרי לסוגי עבירות המין ואמר כי: "מעשה מגונה הוא כל עבירת מין של נגיעה, ליטוף, מישוש או ניסיון לנשק חלקים מוצנעים ללא הסכמת המתלונן. חוק העונשין מתייחס לעבירות אונס, אינוס, בעילה, המתייחסים לעבירות תלות או מרמה כגון קיום יחסי מין ללא הסכמה."

לצפייה בראיון המלא עם עו"ד פלילי שרון נהרי:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_fancy_image type="from_url" image="/wp-content/uploads/2018/08/lawyer-sharon-nahari2.jpg" media="https://www.youtube.com/watch?v=SehMm-n43Dk" onclick="lightbox" width="" align="right"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים