צפו בעו"ד נהרי ב"מטה המרכזי" (ערוץ 13): "מעצר הנערים בקפריסין יכול להימשך עוד תקופה ארוכה"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עו"ד פלילי וצווארון לבן, שרון נהרי, התארח אתמול ב"חדשות 13" ב"המטה המרכזי" עם איילה חסון, במסגרת דיון על פרשת האונס הקבוצתי בקפריסין.

נהרי התייחס לנושא הליך המעצר וההסגרה של הנערים המעורבים. "מעצרם יכול להימשך עוד זמן רב", אמר. "יש להדגיש כי החוק הקפריסאי מאפשר להאריך מעצר כל פעם ב- 8 ימים ללא הגבלה – עד שיוחלט להגיש כתב אישום".

נהרי הוסיף כי השלטונות בקפריסין יקשו על שחרור הנערים, מחשש שהם יחזרו לישראל ויקשו על מיצוי החקירה. "ישראל מבקשת להסגיר אליה מי שביצע את העבירה בישראל וברח לחו"ל. פה זה לא המקרה. מדובר על נערים ישראלים החשודים שביצעו פשע בקפריסין באזרחית בריטית. אם הקורבן הייתה ישראלית, אפשר היה לדרוש את הסגרתם – כמו במקרה האונס של לימור אברג'יל".

נהרי התייחס גם לסוגיית הצילום במכשירי הטלפון של הנערים ואמר כי דווקא אותם סרטונים והעובדה שצולמו יכולים אולי להוכיח כי המעשה היה בהסכמה. "חשוב לציין כי היום קשה מאוד לטשטש ראיות דיגיטליות. אפילו אם המידע נמחק מהטלפון – במקרים רבים, אפשר לשחזרו".

עדכונים נוספים