מתוך ynet – עו"ד פלילי שרון נהרי על שחרור הווטרינר החשוד: "לא קיימת עילת מעצר"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]יום לאחר שד"ר ארי דושניק נעצר בחשד שקיבל במרמה כספים בתמורה לסירוס ועיקור בעלי חיים, הורה בית משפט השלום בתל אביב על שחרורו המיידי. השופט מתח ביקורת על המשטרה: "התשובה של היחידה החוקרת בנוגע להחלטה על המעצר איננה משכנעת בלשון עדינה ונקייה"

עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של ד"ר דושניק בדיון: "ידענו על התלונה הזאת כבר לפני כמה חודשים. עברנו כבר את כל ההליכים מול הרשויות בנושאי המכרזים. היינו כבר בעיריות בשימועים, לא הצלחנו להבין למה המשטרה מבקשת לאסור עליו לחזור לעיסוקו. מה הוא יכול לשבש? היינו בהליך משפטי-אזרחי והשופטת קבעה בו כי הוא יכול לחזור ולטפל בבעלי חיים. עכשיו המשטרה מבקשת למנוע את עבודתו בהליך פלילי. מה זאת ההתנהלות הזאת". לכתבה המלאה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_fancy_image type="from_url" onclick="lightbox" width="" align="right"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים