צפו בעו"ד פלילי נהרי בריאיון על ייצוג נפגעים ונפגעות עברות מין

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]עו"ד שרון נהרי התראיין בתכנית 'חדשות העסקים' על ייצוג נפגעים ונפגעות עברות מין.

עו"ד פלילי שרון נהרי: "דבר לא קל ללכת למשטרה ולעבור את כל החקירות לבד וללא הדרכה. במידה והחשוד מורשע, ידרש לשלם פיצויים עבור המתלוננת. אנחנו מציעים למתלוננות המרגישות מפוחדות להצטייד בעורך דין שיכול ללוות אותן לקראת התלונה במשטרה ובכל ההליך אחר כך."

בהמשך אמר שרון נהרי כי: "למתלוננות יש חוק זכויות נפגעי עבירה שנותן להן זכות לקחת חומרים או לקבל מידע מהיחידה החוקרת ואחר כך מהפרקליטות בעניין התיק שלהן. הדברים האלה נותנים להן להיות מעורבות בהליך בצורה חוקית."

לצפייה בראיון המלא עם עו"ד פלילי שרון נהרי:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dt_fancy_image type="from_url" image="/wp-content/uploads/2018/08/sex-crimes.jpg" media="https://www.youtube.com/watch?v=9YNrRxUSMSY" onclick="lightbox" width="" align="right"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

עדכונים נוספים