העולם הבוקר: עו"ד שרון נהרי ואחיה של מאיה רייטן קוראים לשחרורה

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עו"ד שרון נהרי ואחיה של מאיה רייטן, יוני, התראיינו עבור התוכנית 'העולם הבוקר' בערוץ 13, בהנחייתו של דני רופ. במהלך השידור קראו להתערבות מדינית לשחרורה של מאיה, הכלואה בבלארוס כבר מזה חודש בגלל שהחזיקה 2.5 גרם של קנאביס רפואי – בעודה נושאת אישור ממשרד הבריאות הישראלי.

במהלך הריאיון הסביר נהרי: "שיטת המשפט שם לא מאפשרת להכניס משפחה או טלפונים מהמשפחה, לא עו"ד ישראלי, שום דבר. הקשר היחידי שלה היא באמצעות עו"ד הדובר רוסית – ומתורגמן שלא תמיד מצליחים לתקשר איתו כמו שצריך, והכל נעשה בצד שלישי".

הוא הוסיף: "ניתן להיות עצור בבלארוס ללא כתב אישום במשך שנתיים, עד שהיא תמסור גרסה, ולאחר שהיא תמסור גרסה צריך להחליט אם להגיש נגדה כתב אישום או לא. לכן פנינו לשרים, ולכל הגורמים המדיניים, שיסבירו ויבהירו כי יש דבר כזה אישור רפואי לעשן – היא קיבלה את זה כי היא סובלת, היא לא באה לסחור בסם. למרות שהאישור לא מוכר שם, ואנחנו לא מקלים בכך ראש, ניתן לגרש אותה. אין שום אינטרס ציבורי להעמיד אותה לדין בבלארוס".

הראיון המלא

עדכונים נוספים