עו"ד שרון נהרי ומשפחתה של מאיה רייטן-סטול, קוראים לשחרורה מבית הכלא מבלארוס

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

מאיה רייטן-סטול, עורכת דין ואמא לשניים, נעצרה לפני שלושה שבועות בשדה התעופה בבלארוס אחרי שבתיקה נמצא קנאביס רפואי ברישיון. מאז, היא מוחזקת בבית כלא ידוע לשמצה בתנאים קשים. בני משפחתה מודאגים מהאפשרות שיוגש נגדה כתב אישום שיישלח אותה למאסר לשנים ארוכות וקוראים לממשלה להתערב במהירות.

עו"ד שרון נהרי, המייצג את משפחתה של מאיה ומתמחה בהסגרות ופשיעה בין-לאומית, סיפר על התנאים הקשים שבהם היא מוחזקת: "מדובר בכלא משנת 1825, תנאים לא קלים, מתחת לאפס מעלות. מאיה סובלת ממחלות רקע קשות ולא מקבלת את הטיפול הנדרש. אנחנו חוששים שאם יוגש נגדה כתב אישום, עונש המינימום הוא שלוש שנות מאסר – עד לשבע שנים. אין פחות".

"אנחנו בקשר עם עורכי הדין המקומיים והעברנו את האישורים הרפואיים ממשרד הבריאות, מתורגמים", המשיך עו"ד נהרי, "הבעיה שמדינת בלארוס לא מכירה באישורים האלה. יש פער מאוד גדול בענישה ובתפיסת העולם של המדינה. פנינו לראש הממשלה, לנשיא המדינה, לשר החוץ, לשר המשפטים ולראש לשכת עורכי הדין אבי חימי ואנחנו מנסים בכל הכוח להבהיר לפרקליטות ולמשטרה בבלארוס מה זה האישור להחזיק ולהשתמש בקנאביס. זה לא תופס שם. צריכים לטפל בזה בצינורות הדיפלומטיים", נהרי הוסיף.

הכתבה המלאה

עדכונים נוספים