"זה רחוק מאוד מכוונת המחוקק העומדת מאחורי ההגדרה פרסום חומרי תועבה"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

רופא ילדים מוערך בן 44, דר' א' , העובד בקופת החולים המאוחדת בחיפה, מואשם בהחזקת למעלה מ-190 אלף סרטונים ותמונות של פורנוגרפיה פדופילי ואף בפרסום חומרי תועבה, מאחר והקבצים שברשותו, היו זמינים למשתמשים אחרים בתוכנת ההורדה בה השתמש.

דר' א', שעבודתו הופסקה לאחר הגשת כתב האישום בדצמבר, שב לעבודתו לאחרונה ובששת החודשים הבאים יהיה רשאי להמשיך בעיסוקו, בתנאי שתהיה נוכחות של הורה או של אחות מהסגל עם כניסתו של כל מטופל לחדר הטיפולים של דר' א'.

על סעיף החזקת חומרי התועבה הודה הנאשם, ובאמצעות עו"ד פלילי שרון נהרי המייצגו, כפר על עבירת הפרסום והוא ממתין לדיון המשפטי בתיקו.
עורך דין פלילי שרון נהרי, פרקליטו, הופתע מהאשמתו בפרסום חומר התועבה:
"הוא לא הפיץ דבר, לא בצ'אטים, לא במיילים. לבוא ולהאשים אותו בכך שבעצם השארת המחשב דלוק הוא עלול לגרום לאחרים בתוכנת השיתוף להוריד ממחשבו את אותם תכנים פונוגרפיים, זה רחוק מאוד מכוונת המחוקק העומדת מאחורי ההגדרה 'פרסום חומרי תועבה'".
לטענת עו"ד פלילי שרון הפרשה הסבה נזק רב לשמו הטובשל א' : "אמנם כולם שווים בפני החוק", הוא אמר, "אך הנזק שנגרם עד כה לרופא, מעצם הגשת כתב האישום, גם בעבירות שאינן מוצדקות, אינו מאזן בין האינטרס הציבורי לדברי המחוקק".

לחצו על התמונה להגדלה, וכאן לגרסת הכתבה האינטרנטית, שהופיעה גם בעיתון "הארץ" :

עדכונים נוספים