משרד עורך דין פלילי שרון נהרי נבחר ל- 10 המובילים ע"פ D&B

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בכתבה שהתפרסמה שלשום בגלובס חשף העיתון את דירוג פירמות עריכת הדין המובילות בישראל לפי 26 התמחויות שונות. משרד עורך דין פלילי שרון נהרי נכלל בין 10 המובילים בתחום הפלילי.

דירוג הנישות, שנעשה בעבר על-פי סקר משרדי עורכי דין בלבד – עורכי דין דירגו משרדים אחרים כל אחד בתחומו – מתבסס כיום על מספר רב של פרמטרים איכותיים וכמותיים. לכל נישה ישנה הגדרה ברורה אשר מוצגת באתר "דנס 100" באינטרנט, ועמידה בהגדרות הנישה היא תנאי סף לכניסה לדירוג.

את הדירוג עצמו מבצעת דן אנד ברדסטריט על-ידי שאלון דירוג הכולל מידע אודות השותפים האחראיים, עורכי הדין העוסקים בתחום, ותק עורכי הדין, הכנסות, תיקים מהותיים, פסקי דין תקדימיים, רשימת לקוחות ועוד.

המוניטין בשוק של כל פירמה נבדק על-ידי עשרות שיחות וראיונות עם העוסקים והמובילים בכל נישה, וכן עם גורמים חיצוניים, דוגמת יועצים משפטיים של תאגידים במשק, חברות נבחרות ולקוחות בולטים.

בהקשר זה מצהירה D&B ישראל כי אין לה מתחרים בארץ. "דירוג דנס 100 הוא הדירוג המעמיק ביותר שנעשה בארץ", מבהירים כלכלני החברה שערכו את הדירוג. לדבריהם, "דירוג הנישות מהווה תמונה משלימה לדירוג הגודל שהוצג על-ידי D&B ישראל בחודש שעבר, המשרדים המדורגים מעורבים בכל קשת העשייה, והדירוג מהווה תמונה מקיפה על משרדי עורכי הדין המובילים בישראל, משרדים גדולים ומשרדי בוטיק כאחד".

עורך דין מוריאל מטלון, השותף-המנהל במשרד גורניצקי, אמר ל"גלובס" כי בניגוד למה שעורכי דין מסוימים אומרים, "הדירוג לא נשכח כשעוטפים דגים בעיתוני האתמול. כל עורך דין רוצה לראות איפה הוא נמצא בדירוג, זה מעניין אותו. עורכי דין הם תחרותיים ובדרך-כלל בעלי אגו וכריזמה, והם רוצים לדעת איך הם נראים בעיני הלקוחות, בעיני התקשורת ובעיני החברים שלהם למקצוע. זה מאוד מעניין אותם, ואת זה הדירוג מספק להם".

לחצו להגדלה:

עדכונים נוספים