"מוזר שהאמריקנים שתקו כ"כ הרבה שנים. אפילו מכתב אזהרה לא הגיע"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עו"ד פלילי שרון נהרי - כתבה מווינט - 20.4.2011

בשבוע שעבר פשטו הרשויות בארצות הברית על כמה מאתרי האינטרנט הגדולים בעולם המשמשים להימורי פוקר, ובסוף השבוע הן הגישו נגד מפעיליהן כתבי אישום. בין הנאשמים שנתפסו בפשיטה על האתרים "פוקר סטארס", "פול טילט פוקר" ו"אבסולוט פוקר", גם שלושה ישראלים.  שרכושם נתפס על-ידי האמריקנים (לידיעה מ -YNET, לחצו להגדלה)

הפשיטה זעזעה את קהילת המהמרים בארצות הברית ובעולם בכלל. בהמשך צפויים האמריקנים להגיש בקשות הסגרה למדינות שמהן הגיעו המהמרים. בשנת 2006 חוקקה ארה"ב חוק האוסר על אתרי הימורים באינטרנט לפעול בשטחה ולאפשר לאזרחיה להמר. רבים מבעלי האתרים הוציאו את אתריהם מהמדינה ולא התחכמו, אלא ששלושת האתרים הנזכרים לעיל המשיכו לפעול משם. לפי התביעה האמריקנית, לנוכח העובדה שהחברות הגדולות כגון "ישראכרט" ו-"ויזה" לא אפשרו לבצע שירותי סליקה עבור האתרים, הפעילו האחרונים חברות קש במדינות שונות, ובאמצעותן גבו את כספי המהמרים.

בסוף השבוע הפכה החקירה הסמויה לגלויה, עם הגשת כתב אישום נגד 11 מעורבים, חלקם כאמור מפעילי האתרים ואחרים מהמרים עם בקשות הסגרה.

עורך דין פלילי שרון נהרי, המתמחה במשפט בינלאומי ובבקשות הסגרה, נקרא להגיע מהר למדינת ניו-יורק, שם הוגשו כתבי האישום, וכעת הוא מנסה לפעול להחזיר נכסים ולמנוע הסגרה של אחד מלקוחותיו. בשיחה עם ynet מארה"ב התייחס לפרשה ואמר: "נפעל לשחרר את הכספים שנתפסו. מוזר מאוד שהאמריקנים שתקו בנושא כל-כך הרבה שנים, ואפילו מכתב אזהרה לא הגיע, למרות שהם ידעו שהדבר נופל בתחום האפור. אם תוגש בקשת הסגרה, נלמד את הנושא ונתנגד לה כמובן".

עדכונים נוספים