מהי חשיבותו של עו"ד לעבירות אלימות במשפחה?

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
עו"ד לעבירות אלימות במשפחה

ב"וואלה" ובכלי תקשורת נוספים דווח בימים האחרונים על החשד לאלימות במשפחה בנתיבות, לאחר ששני הורים תושבי העיר נעצרו בחשד לפגיעה בבנם בן השנתיים.

asdsdfהחשד נגד הזוג התעורר לאחר שהאב הגיע עם בנו לבית החולים ברזילי כאשר הפעוט סובל מכוויות מגהץ בכל חלקי גופו. האב הועבר לחקירה במשטרה וגם האם נעצרה, בזמן ששתי בנות נוספות של השניים הועברו לטיפול גורמי הרווחה. החשד הוא להתעללות קשה בקטין חסר ישע.

מקרים של אלימות במשפחה נחשבים לעבירות חמורות מאוד בספר החוקים. מדובר בתקיפה בנסיבות מחמירות, ולכן בצדה יהיה ברוב המקרים, עונש מאסר בפועל. אם הוגש כתב אישום נגד אדם בגין עבירות אלימות במשפחה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד לעבירות אלימות במשפחה שיבקש מבית המשפט לשלוח אותו לקבלת תסקיר משירות המבחן.

כמו כן, שירותיו של עו"ד פלילי יכולים לסייע בגזירת הדין של הנאשם, אם הוא נמצא בהליך טיפולי. כך עשוי בית המשפט לבחון אפיק ענישה שיקומית ולא הרתעתית.

עדכונים נוספים