עו"ד שרון נהרי מתוך העולם הבוקר: "אני רואה מתלוננות שבאות להעיד במצב מאד קשה"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
עו"ד שרון נהרי מתוך העולם הבוקר

בעקבות עסקת הטיעון של תא"ל אופק בוכריס ועסקות טיעון אחרות, שוחח עו"ד שרון נהרי עם אברי גלעד והילה קורח על מושג עסקות הטיעון.

כשנשאל לגבי טיבו של רעיון עסקת הטיעון, השיב עו"ד פלילי שרון נהרי כי: "סנגור צריך לבחון את התיק ואת הראיות שבו ולפי זה להעריך את תוצאת המשפט. אם הסנגור סבור שמבחינה ראייתית, הסיכוי שלו לצאת זכאי הוא חלש, יומלץ לו לדבר עם הפרקליטות כדי להגיע להסדר טיעון."

על מכתבו של תא"ל  אופק בוכריס טען נהרי כי "זה נשמע כמו חרטה כנה ואמתית. אני מניח שהמכתב הזה הוא טרום משפטי ומה שהוא מנסה להגיד זה 'אל תתייחסו לחברים שלי ומכרים שלי, אני כן מודה ולא מעניין אותי מה כולם אומרים'", סובר עו"ד שרון נהרי וממשיך:

"צריך לזכור שהאישומים של בעילה אסורה בהסכמה הם אישומים הרבה פחות חמורים מבחינה עונשית מאשר אונס ומעשים מגונים חמורים ולכן העונש במקרים כאלה, לפי הפסיקה, הוא בכלל לא מאסר בפועל בד"כ."

עדכונים נוספים