עו"ד פלילי שרון נהרי בראיון ל-ILTV על תביעת רחל פרנקל את איראן

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
עו"ד פלילי שרון נהרי בILTV

רחל פרנקל, שבנה נפתלי נחטף ונרצח יחד עם שני חבריו, מה שהוביל למבצע 'שובו אחים' בגדה ובהמשך הקיץ ל'צוק איתן' ברצועת עזה, תובעת את ממשלות איראן וסוריה כאחראיות לרצח בנה. עורך דין פלילי שרון נהרי התראיין בערוץ ILTV בסוגיה.

"במקרה הזה, התובעת היא האמא של נפתלי, רחל, והנתבעים הם מדינת סוריה ואיראן. היא תובעת אותם בבית משפט אמריקני, דבר שהיא יכולה לעשות בגלל האזרחות האמריקנית שלה", מסביר עורך דין נהרי את טבע המקרה וממשיך לפרט: "בעבר כבר היו תקדימים במשפט האמריקני, בהם מעקלים נכסים של מדינות שהיו קשורות למעשי טרור. הבעיה מתחילה אחרי החלטת בית המשפט. איראן משחקת משחקים כדי לא לשלם לקורבנות מעשיה. יש קושי בגביית הכסף, שכן איראן מנסה להסתתר מאחורי ארגוני צדקה וחברות מעבר לים".

אך הבעיות לא מפסיקות כאן: "בנוסף לכך, האיראנים לא שולחים עו"ד למשפט, אלא רק אחרי המשפט, כדי להגן על הנכסים שלהם. כדי לגבות הכסף, יש ראשית להוכיח כי הנכסים אכן שייכים לממשלת איראן. שנית, יש להוכיח כי קיים קשר ישיר או עקיף לתמיכה בטרור", מבהיר עו"ד פלילי נהרי.

אז איך התיק הזה ייגמר? עו"ד נהרי: "במקרה זה, לרחל פרנקל יש ראיות מהמודיעין הישראלי. איראן צריכה לדעת כי היא לא יכולה יותר להסתתר מאחורי ארגוני צדקה וחברות מחוץ לים וכי אם תשים ידה בטרור – היא תשלם את המחיר".

צפו בראיון של עו"ד שרון נהרי:

עדכונים נוספים