עו"ד פלילי וצווארון לבן שרון נהרי – על חטיפת הילד בקלנסוואה (המטה, ערוץ 10)

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בתכנית 'המטה' בערוץ 10, בהנחייתה של איילה חסון, התארח עו"ד פלילי שרון נהרי. בראיון עמו, התייחס לאירוע חטיפת הילד בן ה-7 מקלנסוואה. חסון מציינת כי לא השב"כ ולא המשטרה השיבו את הילד החטוף לביתו, אלא ראש ארגון פשע בשם חאג' כרים ג'רושי, אשר ניהל את המשא ומתן לשחרור הילד החטוף.

חסון שואלת את עו"ד נהרי מה דעתו על כך שהמשטרה והשב"כ היו כה חסרי אונים ולא הצליחו בכוחות עצמם למצוא פתרון לסיטואציה הבעייתית, עד שלבסוף אדם פרטי היה מי שניהל את המשא ומתן לשחרר הילד. עו"ד נהרי בתגובה: "בהחלט אפשר להרים גבה על כך שהמשטרה פונה לצד שלישי על מנת להגיע לפתרון הסיטואציה. צריך לזכור כי מדובר בילד בן 7 שנחטף, לא הייתי אפילו מתייחס למבצעי הפשע כאל עבריינים, כיוון שמדובר פה ברמה אחרת לגמרי של חציית קודים חברתיים ואף עברייניים. השב"כ היה מעורב במקרה, גורמי מודיעין שונים, ובשיתוף הפעולה בין כלל הגורמים הללו, הם הצליחו להגיע לאדם נוסף שיכול היה לעזור להם".

לצפייה בראיון המלא עם עו"ד פלילי שרון נהרי

 

עדכונים נוספים