צפו בעו"ד פלילי שרון נהרי מסביר: כך תתכוננו לחקירת צווארון לבן במשטרה

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בשיחה היומית של "פוסטה" התארח עו"ד פלילי שרון נהרי, ודיבר על הדרך הנכונה להתכונן לחקירת צווארון לבן במשטרה.

אנשי עסקים, אישי ציבור וראשי ערים נחקרים כיום ללא הרף במשטרה בחשד לעבירות צווארון לבן. בשיחה עם עו"ד פלילי נהרי, הוא סיפק מידע, עצות מועילות ורשמים חשובים אודות האופן בו כדאי להתכונן לחקירה מסוג זה. עו"ד נהרי אומר כי החקירה הפלילית מורכבת ממספר אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון – "אנו נתקלים לא פעם במצבים בהם המשטרה מזמינה אדם לחקירה בתור עד, שלא ניתנת לו זכות השתיקה ולא הזכות להתייעץ עם עורך דין. ולמעשה בשלב שלאחר מספר שאלות, הוא הופך להיות חשוד, לכן יש להקפיד ולהיזהר במיוחד, כיוון שהמשטרה בהחלט יכולה להפוך אותך לחשוד וזאת לאחר שכבר מסרת את כל האינפורמציה הידועה לך".

אם כך – יש לחשוב היטב, מה אני מתכוון להגיד? עו"ד שרון נהרי: "ראשית חשוב לשאול כשמגיעים לחקירה האם אני חשוד, או האם אני עד? זוהי שאלה שתוכל לתת לך את האינדיקציה להבין מה כדאי להגיד וממה כדאי להימנע. חשוב להבין כי זכות השתיקה היא אינה זכות העומדת עבור חשוד בחינם. יש לה משקל, והוא חיזוק לחומר הראיות. ברגע שחסרות ראיות על מנת להרשיע אדם, בית המשפט יכול לעשות שימוש בניצול זכות השתיקה ע"י חשוד, כחיזוק לחומר הראיות כנגדו".

אם כך – זכות השתיקה בהחלט יכולה לבוא כנגדך. לכן צריך לשקול היטב באיזו דרך לבחור – לא תמיד נכון לבחור בזכות השתיקה. מסביר עו"ד פלילי שרון נהרי.

צפו: עו"ד פלילי שרון נהרי מסביר ל"פוסטה" איך להתכונן לחקירה בעבירות צווארון לבן

עדכונים נוספים