דיני נזיקין

Sharon Nahari - Torts Law

מחלקת הנזיקין במשרד עורכי הדין שרון נהרי ושות' מנוהלת ע"י עו"ד מקצועי המנוסה בתחום. מחלקת הנזיקין במשרדנו חולשת ומתמחה בכלל הסוגיות שדיני הנזיקין טומנים בחובם ובכלל זה, תביעות רכוש, ליקויי בניה, תביעות רשלנות ופיצויים, רשלנות רפואית ועוד.

משרדנו מעניק טיפול משפטי לקהל רב של לקוחות הנפרסים על פני רחבי הארץ. מחלקת הנזיקין שבמשרד שרון נהרי ושות' עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מיטב המומחים הרפואיים מהשורה הראשונה בארץ, המלווים כל העת את פעולות צוות המחלקה והכל למען מטרה אחת ומשותפת- השגת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

משרדנו נושא על דגלו ליווי צמוד ואישי לכל אורך הדרך כמו גם הענקת שירות מקצועי ומתן פתרונות יצירתיים בזמן הקצר ביותר ובתוצאה הטובה ביותר. השירות במשרדנו ניתן הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים.

התמחויות המחלקה:

  • תביעות רכוש: רבים נוהגים לבטח את רכושם באחת מחברות הביטוח השונות בישראל, אך כשמגיע הרגע הדורש את התערבות חברת הביטוח, לעתים צצות בעיות בירוקרטיות. כאן נכנס לתמונה משרדנו, שפועל אל מול חברות הביטוח כדי לדרוש את הפיצוי לו אתם זכאים.

  • ליקויי בנייה: בשנים האחרונות, בשל המודעות שהלכה וגברה בנוגע לזכויות דיירים וחובות קבלנים, ישנה עלייה משמעותית בתביעות בגין ליקויי בנייה, בדרך כלל על הפרת חוזה. גם כאן חשוב להתייעץ עם עורך דין בעל ניסיון רב בתחום, שידריך אתכם לכל אורך הדרך.

  • רשלנות רפואית: בתחום זה נדרש ידע ספציפי לא רק עם עולם המשפט, אלא גם עם עולם הרפואה, ולכן הוא מיועד רק לעורכי דין מומחים בתחום. במשרדנו עורכי דין המתמחים בטיפול בתביעות מסוג אלו, והם מלווים את הלקוח משלב הבדיקה, דרך איתור והגשת מסמכים ועד להסדרת חוות דעת מול רופא מומחה.