האזינו: עו"ד שרון נהרי בתכניתם של זמרי ופתחי על פרשית רונן ביטי

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

עורך הדין שרון נהרי, התארח בתכנית הבוקר של פתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל, התייחס לחקירתו של רונן ביטי ואמר כי לשמחתם, כתב האישום כיום קטן מכפי שהוצג והיה עם התפוצצות הפרשה.

"איננו מקלים ראש בחומרת כתב האישום ובדברים הקשים שהועלו כנגד מרשי. עם זאת רונן ביטי דובק בעמדתו וממשיך להכחיש את המיוחס אליו. נכון להיום החלטנו כי אנו לא מגיבים לכלי התקשורת עד שלא נלמד היטב את חומרי הראיות העדכניים."

עורך דין פלילי שרון נהרי, שמייצג את רונן ביטי מרגע יציאת הפרשיה לאור ועד היום, אומר כי מתחילתה ועד כה מרשו עומד מאחוריו טענותיו ולא שינה לרגע את גרסתו כי מדובר בגורם/ים אשר התחזו אליו וביצעו את המיוחס לו, על מנת להזיק לו ולבתו. הוא מספר כי יש לא מעט תכנות זדוניות, זיופי פרופילים והודעות נאצה זועמות מבנות שהיו חברות בקבוצות השונות וסולקו מהן מסיבות כאלו ואחרות . לטענתו יש לא מעט סיבות בגינן ירצו להתחזות לו ולייצר לו נזק ומהומה, תוך האשמות חמורות ביותר.

עורך הדין שרון נהרי מוסיף, כי יש לזכור שההאשמה החמורה ביותר – החקירה בגין האונס לכאורה, הופרכה וכבר אינה נמצאת על השולחן יחד עם ההאשמה בגין הטרדה מינית ו/או בעילה אסורה. "חשוב לזכור כי אומנם ההאשמות הללו הנן חמורות ביותר, אך איננו עומדים בפני כתב אישום על אונס, ואלו כבר חדשות טובות" – אומר עו"ד נהרי.

"אין זה אומר שההאשמות שאכן נותרו עומדות בעיניהן ברורות וידועות, ישנו עדיין ערפל כבד על הנושא, ואנחנו עוד עוסקים במיפוי, סינון ומציאת הראיות", מציין עו"ד פלילי שרון נהרי.

חלק מהטענות כללו שליחת תמונות ושיחות לא הולמות שנוהלו בטלגרם . יחד עם זאת מדובר בפלטפורמה שאין באפשרות המשטרה לגלות בוודאות מי עומד מאחורי שליחת ההודעות. לו הייתה – הרי שהיה קל ביותר להפריך את כל ההאשמות ולהוציא את האמת לאור.

לסיכום מסביר עו"ד שרון נהרי, כי בחודש הקרוב הדיונים יסבו בעיקר סביב השאלה האם יש להכניס את רונן ביטי למעצר, או לשחררו. גיבוש כתב אישום עשוי לקחת לא מעט זמן, ואין צפי מדויק שניתן להעריך כרגע. עו"ד נהרי מציין כי משפחתו של רונן ביטי נמצאת מאחוריו במאת האחוזים, תומכת בו ומאמינה בחפותו.

 

עדכונים נוספים