"הכספים הלכו לטימיון במסגרת מהלך העסקים הרגיל בשוק ההון"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

כפי שדווח באמצעי התקשורת בשבוע שעבר, מנהל סניף בנק "מזרחי-טפחות" בכרמיאל, נחשד במעילה של מיליונים, לאחר שמערכת הביקורת הפנימית של הבנק הגישה תלונה למשטרה ודיווחה על חשדותיה לבנק ישראל. בנוסף, אחד מלקוחות הסניף, הגיש תלונה למשטרה, בה טען כי שורת חשבונות שפתח מנהל הבנק על שמו, הביאו אותו לחוב של כ-12 מיליון שקלים.

מנהל הבנק מיוצג על ידי משרדינו, המתמחה בפלילים ובדיני הסגרה. בשל תצהיר של המנהל הנמצא בידי הלקוח המתלונן, ובו סכום היקפה של המעילה לכאורה, ובו לוקח המנהל על עצמו את האחריות ומנקה את הלקוח מכל חשד, אחד מכיווני החקירה הוא שיתוף פעולה בין השניים. כמו כן, נמצאה מכוניתו של מנהל הסניף בנתב"ג והחשד הוא שברח לחו"ל.

מרשינו אכן נמצא בחו"ל, אבל הוא לא נמלט מהארץ. הוא נסע להירגע וישוב ארצה בקרוב. הוא לא לקח שקל אחד לכיסו. מדובר בהפסדים שנגרמו במהלך המסחר, כל המהלכים שבוצעו בחשבונים בוצעו בהתאם לכללים. כמו כן, המנהל היה עובד ותיק מצטיין, זכה בתואר המנהל המצטיין של הבנק לשנת 2010 והיה מועמד לקידום.

על הפרשה מהעיתונות – לחצו על הכתבות להגדלה :

דיני הסגרה

עדכונים נוספים