תיק דיני הסגרה והלבנת הון

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

בהמשך לפרשה שעליה דווח בשבוע שעבר באמצעי התקשורת, על מנהל סניף בנק "מזרחי-טפחות" בכרמיאל, החשוד במעילה של מיליונים, השבוע דווח כי מנהל הבנק, שחר נאוס, המיוצג על ידי משרדינו, המתמחה בפלילים ובדיני הסגרה, מתכוון להסגיר את עצמו.

נפגשנו השבוע עם מרשינו, במקום המסתור שלו בחו"ל ובימים הקרובים נסדיר את הסגרתו עם הפרקליטות והמשטרה.

באשר לחשד כי הותיר יתרת חוב של 12 מיליון שקלים בחשבון חברו, אבי אלג'ים, אמר נאוס : "אכן מדובר בחברי הקרוב, אך לא עשיתי דבר בזדון. מעולם לא משכתי לכיסי אגורה. למשפחתי האהובה אני יכול רק לומר שיתעלמו מכל החשד שדבק בי. ידיי נקיות, ואינני מבין את התעוזה של הבנק לתבוע את אשתי על לא עוול בכפה. אשתי לא קשורה לעניין כלל. . . אשתי הייתה מבוהלת ומופתעת. מחו"ל יצרתי איתה קשר, היא אינה מבינה מדוע קושרים אותה לעניין. הסברתי לה את המצב הסבוך שאני נמצא בו, לא קל לה בימים קשים אלה. מעולם לא ניהלנו אורח חיים ראוותני, תמיד חיינו בצמצום, ואינני מבין את הטענה שלקחתי כספים מהבנק".

שחר נאוס מתקיים כיום מתקציב נמוך ומתגורר בדירה קטנה ששכר. הוא מתכוון להילחם על שמו ולטהר אותו, שכן לא לקח את הכספים ואין לו כל דרך להחזירם ולהתמודד עם סכומים אלו.

עדכונים נוספים