"עצם ההחלטה לפתוח מחדש את תיק דנינו – היא כשלעצמה החלטה חריגה"

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.
שרון נהרי
שרון נהרי
קרדיט: ויקיפדיה

בשבוע האחרון נודע לנו דרך אמצעי התקשורת, כי כי פרקליט המדינה שי ניצן, המשנה לפרקליט המדינה לשעבר אלי אברבנאל, וראש מח"ש לשעבר, אורי כרמל, חסמו ומנעו בדיקת תלונות וטענות על יחסים "מיוחדים" בין מפכ"ל המשטרה לשעבר, רנ"צ יוחנן דנינו לבין קצינה שכונתה צ'. הדבר זכה לביקורת קשה מצד נציב הביקורת על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן. לדעתו של עורך דין צווארון לבן שרון נהרי, מדובר בפרשה חריגה:

"לפתוח בחקירה פלילית לאחר שהתיק נסגר, זה לא דבר של מה בכך, אלא מדובר בדבר חריג. כאשר מונה השופט בדימוס דוד רוזן, לבדוק את הנושא, הוא בודק את הדברים לעומק, ולא פעם מורה על בדיקה חדשה או העמדה לדין של חשוד. ההמלצות שלו מתקבלות ברוב הפעמים, והן מחויבות למציאות".

עו"ד פלילי שרון נהרי אומר כי "אני סבור שבמקרה של דנינו, היה צריך לבדוק את ההחלטה שהביאה לסגור את התיק, ולאו דווקא להישען על טיעון האפליה. זאת מכיוון שכל נסיבות ונסיבות של מקרה, הן שונות, וייתכן כי כדי לסגור תיק על תלונה של נ', דרושות סיבות וראיות שונות מהמקרה של צ' כדוגמה, משמע כל מקרה לגופו. מדובר במקרה מאוד חריג, ואני מאמין שיבחנו את הדברים בצורה מעמיקה. ראוי להדגיש כי עצם ההחלטה לבדוק שוב ולפתוח מחדש את התיק – אינה בהכרח תוביל למסקנה של העמדה לדין של דנינו".

עדכונים נוספים