שחרור ממעצר חשוד ביבוא סם אופיום

משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
משרד עו"ד שרון נהרי | צווארון לבן, הסגרות ופלילי
עורך דין פלילי שרון נהרי מעניק מגוון שירותים משפטיים בתחום הפלילי וייצוג בערכאות המשפטיות בסוגים רבים של עבירות פליליות. המשרד שעו"ד נהרי עומד בראשו הוכתר על ידי גלובס לאחד מעשרת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל.

לחצו להגדלה:

עורך דין פלילי

השופט אשר גרוניס החליט לשחרר למעצר לקוח של משרדינו החשוד ביבוא סם אופיום. שביתת הפרקליטים עיכבה את שמיעת הראיות במשפטו וגם מנעה העברת דגימה של סם האופיום לבדיקתנו, כפי שהורה בית המשפט המחוזי מרכז.

גרוניס דחה את בקשת הפרקליטות, להאריך בעוד שלושה חודשים את מעצרו של האיש, הנמשך כבר תשעה חודשים. לעומת זאת, הוא קיבל את בקשת משרד עורך דין פלילי שרון נהרי ומוטי אדטו, לשחררו למעצר בית, בפיקוח ובהפקדת סכומי ערבות.

ב- 10 בדצמבר המדינה ביקשה להאריך שוב את מעצר הנאשם, אלא שהשופט גרוניס החליט, בנסיבות העניין, לדחות את הבקשה והורה לשחררו לחלופת מעצר.

לפניכם דבריו של השופט כפי שהובאו ב"מעריב" (28.12.10):

"חלפו תשעה חודשים בלי שנשמע ולו עד אחד, ובדיון שנערך לפני התברר כי החומר הטעון בדיקה טרם הועבר למומחה ההגנה ונראה כי הרוקח האחראי במשרד הבריאות טרם נתן רישיון לכך. אילו הועבר הסם לבדיקה של ההגנה לא היה נדרש זמן רב לשמיעת ההוכחות.

בשל השביתה לא הייתה התייצבות של פרקליט מטעם המדינה בדיונים האחרונים בבית המשפט המחוזי. נראה, כי אף משהסתיים השביתה, ובהנחה שהחומר לבדיקה יועבר בהקדם להגנה, יחלוף עוד זמן לא קצר עד שתישמענה ההוכחות במשפט".

"איני מתעלם מכך שמדובר בתושב חוץ. כנגד כל אלה עומדת העובדה הפשוטה והיא כי עד כה טרם החלה שמיעת הראיות במשפט ולעת הזו קשה להעריך מתי תחל השמיעה. כלומר, אף אם אורה על הארכת המעצר למשך 90 ימים, ספק אם המשפט יסתיים תוך תקופה זו, שהרי שביתתם של פרקליטי המדינה עדיין נמשכת. נראה לי כי בנסיבות העניין יימצא האיזון הראוי על דרך הטלת תנאי שחרור מחמירים".

עדכונים נוספים